2012. szeptember 30., vasárnap

Hétköznapok

Hát, jó rég írtam már bejegyzést. Minden esetre a malackák megvannak, egészségesek. Bár mostanában a suli miatt kevesebb időm van rájuk, azért semmiben sem szenvednek hiányt. 


Új zöldségekkel bővült a már eddig is széles zöldséglistánk. Megkóstolták a brokkolit, és sütőtököt. Minden nap kapnak egy-két falatot és nem lankad a lelkesedésül. 
Most, hogy végre vége a nagy melegnek és szárazságnak a malackák is jobban érzik magukat. Mozgékonyabbak, elevenebbek, többet szaladgálnak. 

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól vagytok. :) Mindennap néztem, hátha írtál valami újat, de tényleg 20 napja semmi. Hogy ízlett nekik a brokkoli? Most velünk is sok minden történt. Egymás után 3 bejegyzést is írtam. Megy a kézhez szoktatás, szóval jól elvagyunk. :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszik neki a brokkoli, de a sütőtök jobban. Az utóbbi talán azért, mert édesebb.
    Megyek is hozzátok olvasni.

    VálaszTörlés
  3. A sütőtököt az enyémek is imádják. Tavaly halloween-kor vettem, és adtam nekik, de idén is tervezek valami ilyesmit.
    Gyere, mindig várunk szeretettel. :)

    VálaszTörlés