2012. március 15., csütörtök

Délutáni séta

Lévén, hogy ma és holnap sincs suli, a malackák többet lehetnek szabadon a szobában. A nap is csodálatosan sütött és máris volt érelme reggel felkelni. Hat után nemsokkal ébredtem, kaptak egy kis zöldséget és visszamentem aludni, majd csak kilenckor keltem fel újra. Akkor már ragyogott a napocska. Kivettem a malackákat a helyükről és szaladgálhattak egészen este hétig, ahogy szoktak.
Látszott rajtuk, hogy élvezik a napsütést, szaladgáltak körbe- körbe és Gizmóra rájött az öt perc és igyekezett szorosabb kapcsolatba kerülni Picúrral. Aki most nem volt kapható a dologra. A nagy szaladgálásban el is fáradtak és aludni tértek egy kicsit. Gizmó még fel is keltette egyszer a hercegnőt. Aki örömmel követi mindenhova urát.
Végre tudtam róluk videót is csinálni, nem kellett villanyt kapcsolni hozzá. Nem szeretik ugyanis, ha felkapcsolom a villanyt, így nem lehetett róluk jó videókat csinálni. Talán most már tényleg itt van a tavasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése