2012. március 21., szerda

Picúr egy éves

2011. márciusában születhetett. Pontosan nem tudom, mert amikor 2011.06.21.-én megérkezett hozzánk kb. három hónapos lehetett. Szóval mára tettem a születésnapját. Sokat nem tévedhettem.
Még csak nemrég érkezett hozzánk, olyan kicsi és védtelen volt. Még elfért egy tenyérben, aztán egyik napról a másikra, egy szempillantás alatt megnőtt. És ma egy éves a mi kicsi lányunk. Életet adott két gyönyörű tengerimalacbabának. Aki egészségesek, szép nagyok már és új gazdikat boldogítanak. Csodálatos anya, szépen felnevelte a kicsiket.
Ilyenkor tűnik csak fel igazán, hogy milyen gyorsan telik az idő. Boldogok vagyunk, hogy velünk van, hogy egészséges malacka lett. Kisebb mint Gizmó volt egy évesen. De ez természetes, hiszen a lányok kicsit kisebbek.
Szeret a szobában szabadon szaladgálni, de nem szereti ha kézbe veszik. Pedig senki sem bántotta és mindig kap valami finomságot. De ő már csak ilyen bátortalan, kis félénk, mint a gazdija. :) A simogatást csak nekem engedi. Anya ölébe rendszeresen ajándékot hagy. Öcsinek nem engedi, hogy kivegye a helyéről. Bár én sem szoktam szorgalmazni a dolgot. Jobban szeretem, ha én vehetem ki, akkor érzem biztonságban. Olyan törékenynek tűnik. Bár ha a dokit kérdeznénk biztos, hogy azt mondaná, hogy kicsit több a súlya a kelleténél. De szerintem pont így jó ahogy van.

Szeret a házikóban pihenni. Sokszor kikergeti Gizmót a házikóból és elfoglalja az egészet.
Kedvenc ételei: uborka, répa, saláta, paradicsom, kukorica, borsó, sárgarépa levele, fehér répa,spenót, görögdinnye, fű. A napokban pedig kipróbáltuk a céklát és azóta mást nem is akart enni. Ha nem kap céklát, akkor visítás van és anélkül nem is kezdi el enni a többi zöldséget. De figyelni kell rá, mert megfájdul tőle a pocakja. Azt pedig nem szeretném, ha rosszul érezné magát. 
Már annyira megszoktam, hogy itt van, hogy el sem tudom már képzelni, milyen lenne nélküle az élet. 

Születésnapja alkalmából kapott egy széna labdát és csináltam neki egy kis tengerimalac tortát is. 


Szülinapos videók:

Hosszú-hosszú, egészséges, boldog éveket, és nagyon boldog születésnapot kívánunk neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése