2012. április 28., szombat

Erkélyjelenet

Már tegnap is olyan ragyogó idő volt kint, hogy délután (suli után) ki is vittem a malackákat az erkélyre, hogy napozzanak, szaladgáljanak egy kicsit. Mára is csodálatos időt jósoltak, hogy úgyhogy reggeli után kitettem őket és kint is maradtam velük. Reggel még elég álmosak voltak és nem nagyon bújtak elő, de alig egy órával később már önfeledten szaladgáltak, jól ki is fáradtak. Délben maratoni alvás következett. Aztán úgy estek neki a száraz tápnak, mintha sosem kapnának enni. 
Úgy terveztem, hogy az egész napot kint fogják tölteni és csak késő délután fogom őket behozni, volt bőven vizük, árnyékos helynek ott volt a szállító dobozuk, szárazták, széna és egy kis alma héja is járt neki. Sok-sok képet készítettem, fel is tettem egy albumba.  
2012. május 1.
Katt. a képre....

1 megjegyzés:

  1. Én is úgy vettem észre, hogy nagyon jót tesz nekik a friss levegő, na meg a sok szaladgálás, és aztán a végére jól elfáradnak. :)

    VálaszTörlés