2012. április 6., péntek

Séta az erkélyen

Tegnap olyan jó idő volt, hogy szívesen kivittem volna a malackákat a szabadba sétálni egy kicsit. De féltettem őket, hogy kullancsot szednek össze. Még nem vettem nekik sem nyakörvet, sem pedig valamilyen cseppentőt, úgyhogy hirtelen nem tudtam levinni őket. De nagyon szerettem volna, ha szabad levegőn vannak. Az erkély köve még nem melegedett fel, de leraktam egy kis szivacsmatracot és letakartam pléddel. Így tudtam egy kicsit az erkélyen, kellemes melegben sétafikálni. És tetszett neki. Azt hittem, hogy Picúr majd annyira félni fog, hogy ki sem jön a dobozából. Erre pedig nagy meglepetésnék, szinte még ki sem nyitottam a szállítódoboz ajtaját, máris ki akart jönni és jött is azonnal. Örültem neki nagyon. Néha kicsit úgy tűnt, hogy zavarja a busz vagy a csikorgó villamos, olyankor visszaszaladt a dobozba, de gyorsan ki is jött. Mind ketten élvezték a szabadságot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése