2012. október 25., csütörtök

Látogató

A malackák kifutójába nem egyszerű bármilyen más állatnak bejutni.
Van két papagájom, akik eddig csak fentről nézték, hogy a malackák mit csinálhatnak oda bent. Az egyikük a napokban úgy döntött, hogy elég volt a nézelődésből és ő bizony közelebbről is meg fogja nézni, hogy milyen állatkák élnek bent.
Egyszerűen átbújt a háló alatt és már bent is volt a papagáj. Az a szerencse, hogy itthon voltam, szemtanúja lehettem az eseményeknek, a malacok pedig a házikójukban szundikáltak. 
Gizmó kijött, megnézte messziről, hogy mi történt, mi az aki az ő szénájukat eszegeti és ekkora felhajtást kell érte csapni. 
Pillanatok alatt kivettem onnan a papagájt és a helyére tettem. Így a malacok még csak össze sem barátkozhattak nagyon a látogatójukkal. Nem hiszem, hogy bántotta volna őket a papagáj, inkább ő ijedt volna meg, a nála nagyobb malacoktól. De nem is szeretném megtudni, hogy hogyan fogadták volna egymás közeledését. 
Ahogy a malackáimat ismerem, Gizmó közelebbről is megnézte volna a jövevényt, kicsit még barátkozik is vele. Picúr mentem elszaladt volna és elő sem jön, amíg az idegen el nem megy onnan. 
A papagáj amúgy szelíd és mindenkihez barátságosan közeledik, embert és állatot egyaránt elfogad. A kutya hátán, aki amúgy szintén kezesbárány, jól ellovagol. A hozzánk érkező barátoknak is megengedi, hogy megsimogassák. 
De tanultam az esetből és most már biztos, hogy nem fog oda bejutni még egyszer a kis papagájt. Egyébként csak a széna érdekelte, illetve, hogy a hálón milyen jól el lehet bohóckodni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése