2013. szeptember 28., szombat

Friss hírek

Most, hogy megvagyunk a költözéssel, készen van a szobám, a malacok is megszokták az új helyüket ideje újra jelentkeznek. 
Jelenleg két tengerimalac, egy közepes mérető kutya és az albérlők költöztek be. De érkezik majd két hullámos papagáj a jövő hónapban. 

Picúrka súlya jelenleg 1201 gramm. Úgyhogy véget vetettem az étellel való kényeztetésnek. Innentől csak simogatást kaphat(nak) a barátnőktől, albérlőtársaktól. 
Gizmó viszont kicsit fogyott. Még nem vészes, azt hiszem, de jobban oda kell rá figyelni. Jelenleg 1416 gramm. Aminek annyira nem örülök, de lesz ez még jobb is. Szaladgál, iszik, eszik, kiköveteli magának a figyelmet és kényeztetést, a simogatást még mindig imádja, a szeme nem könnyezik. Talán csak a megváltozott körülmények miatt most kicsit kevesebbet eszik. De ahogy napközben figyelte a szénát és a tápot is szépen ette.  
Mint, ahogy kommenten is említettem közelebb van az albérlet a munkahelyemhez, így több időt tudok itthon tölteni. A blogra is kicsit több időm lesz, úgyhogy igyekszem hetente legalább egyszer jelentkezni és olvasni a blogokat. 

Egyszóval a malackák is jól érzik magukat, velem is minden rendben. 

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Én is fogok jönni olvasgatni és kommentelni! :) Örülök, hogy sikeresen lezajlott a költözés!

    Szerintem 1400 gramm nagyon jó egy 3 éves, ereje teljében lévő hím malackának! Mégis mennyit fogyott? Szerintem ne aggódj, nincs baj! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)
    Gizmó súlya júliusban 1440 volt. Augusztusban nem mértem, mert teljesen megfeledkeztem róla.

    VálaszTörlés
  3. Az a pár gramm nem számottevő ekkora súlynál. És igen, valószínűleg a költözés miatt lehet a kis fogyás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most jobban figyelek a súlyára és bízom benne, hogy tényleg csak a környezetváltozás miatt csökkent a súlya. Picúrka súlya csak gyarapodik, de Gizmó mindig okoz meglepetéseket. Hol sokkal több, hol sokkal kevesebb a súlya, a megszokotthoz képest.

      Törlés