2011. december 24., szombat

Boldog karácsonyt!

A Jézuska sem feledkezett meg a malacokról. Kívánság listája nem volt ugyan a malackáknak, de a gazdi azért talált olyan dolgot, aminek örülnek a csöppségek.

Ez volt az első hármasban töltött karácsonyunk. És nagyon jól sikerült. A malackák örömmel fogadták a finom vegyes gyümölcsös rágcsát. Amint kinyitottam már jöttek ki. Illetve először Gizmó, mert ugye a főnöknek kell először megkóstolni, hogy biztos ehető- e amit a gazdi odanyújt.
A nagyobb ajándékuk egy nagy, színes szőnyeg lett. Ezt csak megmutattam neki és eltettem későbbre. Mert néha ki kell majd mosni a szőnyegüket és addig kell egy másik. Kaptak még egy egykilós tápot és zöldséges jutalom falatokat.
A gyümölcsös fogkoptatót Picúr nyalta meg egyedül, de egyenlőre nem nagyon jött be neki.
A vitaminos "jutalomfalatot" egyenlőre még nem kapták meg. Egyszerre azért nem akarok mindent odaadni nekik.

Jól sikerült a közös karácsonyunk.... örülök, hogy tetszik neki a sok finomság. Hallgattunk egy kis karácsonyi gyerekdalt, hogy valamennyire azért karácsonyi hangulat legyen. Nem tudom, hogy tetszett-e nekik, de mindenesetre nem zavarta őket a nagy pihenésben. Hó és hideg nem nagyon van, és így nincs karácsonyi hangulatom, a dalok viszont kicsit segítettek abban, hogy elhiggyem mégis csak tél van és karácsony.
Most, hogy a suliban téli szünet van majdnem két hétig, én pedig itthon tudok velük lenni nem kell a helyükön kuksolniuk, szabadon lehetnek a szobában egész nap. Jól ki is fáradnak estére.
Jó látni, hogy mindkét malacka boldog.


Nagyon boldog vagyok, hogy végre hármasban ünnepelhettünk. Tavaly volt először, hogy Gizmóval együtt karácsonyoztunk. Akkor még új volt mindkettőnk számára a közös ünneplés. Most viszont már Gizmónak volt malac társa akivel megoszthatja a finom falatokat, akivel kergetőzhet, játszhat. Számára az a legnagyobb ajándék, hogy ott van neki Picúr. És nekünk is nagy ajándék.
Amíg nem volt velünk Picúr nem is tudtam, hogy Gizmónak mennyire szüksége van egy kicsi lányra. Hát még nekem. Csodálatos dolog őket nézni, gondozni, velük lenni és játszani.
Köszönöm, hogy lehetnek nekem, hogy boldogok, egészségesek és szeretik egymást.


Boldog, békés karácsonyt kívánunk mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése