2011. december 10., szombat

Mit szeretnék a Jézuskától?

Tudom, hogy a blog nem rólam szól, de amit én szeretnék, azt a malackáknak szánom. De tudom, hogy lehetetlen kívánság, amit idén karácsonyra szeretnék. 
A neten barangolva rábukkantak egy újfajta ketrecre. Ami igazából nem is ketrec, hanem csak rácsok. Angolul c&c cage-nek hívják az elkészült művet. 

Egyébként ebből kint külföldön ilyen tárolószekrényt szoktak csinálni. De én akárhova megyek, érdeklődök, sehol sem árulják. Voltam már az ikeában, kikában, obiban, bakos asztalosnál, bútorberendezési áruházban. De semmi. Még csak nem is hallottak róla. Azt sem tudják, hogy hol kéne keresnem. 
A netre beírva sem ad ki megfelelő találatot. Mondtam édesanyámnak, hogy mit szeretnék (c&c rács), hát neki sem volt ötlete, hogy egyáltalán hogyan valósíthatnám meg a dolgot. 
Külföldről rendelni nagyon sokba kerülne, többe, mint maga a csomag rács. 

Egy darabig a malackák egy 80-as ketrecben laktak, tudtam, hogy szükség lesz nagyobbra, de pénzen nem volt rá, úgyhogy építettem nekik fából saját kezűleg. De ez nem a legegészségesebb megoldás. Hiszen a két malacka megrágja a fát, a fa beszívja a vizeletet és elég sötét is így a lakhelyük. Ráadásul nem érkezem túl biztonságosnak, mert mindig attól félek, hogy valamelyik kiszökik belőle. Ebből a rácsos új ketrecből viszont nem tudnának kiszökni, nem okoznának meglepetést, nem rágnák meg a fát, könnyebben lehetne tisztítani a lakhelyüket. És nem mellesleg sokkal kényelmesebb, nagyobb lenne az új helyük, mint a mostani. Én nagyon boldog lennénk, ha a Jézuska tudna hozni nekünk ilyen rácsokat, valami csoda folytán. Akkor én lennék a világ legboldogabb embere. De a malackák is nagyon örülnének neki. Ez számukra is nagy ajándék lenne. Jobban éreznék magukat benne. 
Amikor délután kiengedem őket sétálni akkor alig várják, hogy kivegyem őket. Már várják, hogy mikor veszem ki őket. Viszont nem szeretnek hazamenni. Biztos, hogy nekik sem tetszik ez a mostani lakhely. 
Remélem, hogy a csoda megérkezik karácsonyra és a nagy ajándék majd a fa alatt vár. 

Addig pedig élnek abban ami van, én pedig keresem a megoldást a rács ügyében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése