2012. február 27., hétfő

Februári méreckedés

Gizmó  1430 grammot nyom. Múltkor  1389 gramm volt.

Imádom az én sózsákomat. Szerencsére nem fogyott, csak én hittem azt. Mert amikor simogattam és kézbe vettem úgy éreztem, mintha kevesebbet nyomna. Pedig ugyanúgy és ugyanannyit eszik, mint eddig. A napi 3 óra séta sem marad el a szobában. Örülök, hogy rendben van. Bár ha most elmennénk a dokihoz, akkor biztos, hogy azt mondaná, hogy el van hízva a malac, mert nyár végén, szeptember elején még kb. 1300 gramm volt. De én így imádom a kis husikámat.
Picúr pedig 1043 grammos. Az előző méréskor 988 gramm volt. 

Picúr is jó súlyban van. A szakirodalom szerint 900 grammos egy nőstény malac. Viszont Picúr nem kövér, egészen jó alakja van. Szóval nem zavar, hogy ennyi a súlya. Ő is úgy és annyit eszik, mint eddig. Lassan már ő sem fog elférni a mérlegen. Az elmúlt időszakban sokat nőtt és a súlya is gyarapodott. De remélem, hogy ennél már nem lesz sokkal több. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése