2012. február 18., szombat

Gizmó tappancs

Tegnap még nem volt semmi baja a lábának. Szaladgált, kergették egymást Picúrral. Egyáltalán nem látszott rajta betegség jele. Minden nap leszoktam ellenőrizni a fogukat, szemüket, tappancsukat és a feneküket, hogy minden rendben van-e. Ma is így csináltam és amikor láttam, hogy Gizmó talpán van valami nagy, kemény dolog nagyon megijedtem. Már késő este volt, és nagyon hideg is. Így nem vállalkoztam arra, hogy elviszem orvoshoz. Nem akartam nagyon piszkálni, mert úgy tűnt, hogy fáj neki ha hozzáérek. De valamit mégis csak csinálni kellett, mert a mancsát használja mindenhez és féltem, hogyha valami kinövés, akkor később nagyobb lesz, vagy felsértheti és akkor vérezni kezd. Úgyhogy nem hagytam annyiban és kicsit beáztattam a tappancsát, hátha csak valami ráragadt a szőrére, lábára, amikor esetleg rálépett a ürülékére. A víz hatására nem történt semmi. Nem tudtam, hogy mit tehetnék szegénykémmel. Aztán gondoltam egyet és meghúztam egy kicsit a kiálló részt. Kicsit panaszkodott Gizmó, hogy fáj neki, de nem vérzett. Úgy tűnt, hogy szálka, vagy valami fa szilánk volt a mancsában. De nem vérzett a "seb" helye, azért lefertőtlenítettem. Sok-sok simit kapott és egy kis vitaminos jutalomfalatot is, aztán visszaraktam a helyére és hagytam pihenni.
Örülök, hogy nem valaki kinövés volt, és ilyen könnyen ment. Lehet, hogyha ezzel elmegyek orvoshoz, akkor kiröhögött volna, legalábbis így utólag azt gondolom. De akkor az tűnt a legracionálisabb dolognak. Most már túl vagyunk rajta és remélem, hogy többet nem ijeszt rám a kis rosszaság.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Meki vagyok, csak nekem is van egy blogom itt, ezért ezzel írok. :)

    Nagyon jó a blogod, élvezet olvasni és a képeket nézni (mondjuk abból elég kevés van:)
    Picúr és Gizmó egyik gyereke(szürke) valami eszméletlen gyönyörűű! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönjük, hogy benéztél hozzánk. Várunk vissza, ha tetszik a blogunk. Mostanában lényegesen kevesebb kép kerül fel ide, de készülnek képek. Jobb oldalt a olvasott blogok alatt vannak linkek, arra rákattintva a malackák fotóalbumai között böngészhetsz, hónapra lebontva. Most készülők az év végi vizsgámra és elég kevés időm van, úgyhogy csak leírom, hogy mi történik a malackákkal és már szaladok is tovább. Az albumokat pedig csak napokkal később rakom fel.

    VálaszTörlés
  3. Ismerős a helyzet, csak én érettségizni fogok idén.
    Régebben 3 naponta írtam valamit, most örülök, ha hetente meg tud születni egy újabb poszt:)

    VálaszTörlés