2014. január 9., csütörtök

2014-es év első Acanashop-os rendelése

Idén először rendeltem az Acanashop-ról és rögtön okoztak is egy nagyobb meglepetést. Most csak tápot rendeltem, mert forgács, pellet és széna van itthon bőven, csak a táp volt fogyóban. Gondoltam, ha már rendelek, akkor nagyobb kiszerelést választok. 











A rendelés így festett. Ez a mennyiségű táp 2 hónapra elegendő. Ezt a két tápot összekeverem, egy tároló dobozta rakom. Az utolsó csomagot 2013.november.08-án szállították ki, akkor összekevertem és ma 2014.01.09-án fogyott el az utolsó falat is. Én pedig voltam olyan ügyes, hogy időben eladtam a rendelést és ma már ki is szállították a következő táp adagot. Lehetnék ennél ügyesebb?!
A doboz kinyitása után elég nagy meglepetés fogadott. A csomagban ugyanis ez a két táp volt......

A nagy 2,5 kg-os Cavia Nature a nagy kedvenc, ez szerepelt a rendelésben. Viszont a 2,7 kg-os Cavia Crispy Muesli helyett egy másik zsák volt a dobozban. Megnéztem az összetevőket és ugyanaz szerepel benne, mint a Mueslisben, a súlya is ugyanannyi, sőt árban is azonos. Csak a csomagolás és az elnevezés más. Ráadásul volt még benne egy csemegerúd is. 
Ezt viszont nagy valószínűséggel nem fogják megkapni a malacok, annak ellenére, hogy finomnak tűnik. Mégpedig azért nem, mert a csemegerúd tele van szotyival, és láttam benne egy-egy szem kukoricát is. Mint tudjuk e kettőt a malackák nem ehetik, vagyis én nem fogom megkockáztatni, hogy beletörik a foguk, vagy bármi baj lesz a csemegézésből. 

Nagy valószínűséggel megváltozott a táp neve, továbbá a csomagolás. A weblapon nem látom, hogy árulnának ilyen tápot. De nincs kizárva, hogy csak én nem találom az oldalon. Mindenesetre most újabb két hónapig nem kell tápot vásárolnom. 

3 megjegyzés:

  1. Jól értem, hogy a csemegerúd véletlenül került a csomagba, vagy most valamit nagyon félreértettem? A tápos dolgot értettem, bár az is elég érdekes, nem lehet hogy véletlenül valamit nagyon elkevertek?
    Egyszer én is jártam úgy, hogy rendeltem 4+1 800 g szénát (ebből 4 árát kellett kifizetni, a +1 az ajándék), és az ajándékot kifelejtették belőle. Nem volt gond, mert szóltunk, és aztán elküldték, de azért jobban is figyelhetnének...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem ezt a tápot rendeltem, a honlapon sem látom fent ezt a fajtát, ezért arra tudok gondolni, hogy a csomagolás megváltozott és a karácsony miatt volt benne ajándék csemege. Csak ugye később jött a kiszállítás, mint karácsony.

      Nem csodálom, hogy a karácsonyi, új évi nagy rohanásban kicsit összekeverik a rendelést. Végül is megeszik a malacok a tápot, nem kutyatápot hoztak a malactáp helyett. :D

      Törlés