2014. január 22., szerda

XXL fressnapf és a deguk

Mióta az Acanashopról rendelek meg mindent a malacoknak, azóta nem járok tápért és szénáért a fressnapfba. De időről időre kimegyek és megnézem az állatkákat. A közbelemben van ugyanis egy XXL fressnapf üzlet, ahol állatkereskedés is van. Általában először a malacokat, nyuszikat nézem meg. Aztán a mókusokat. A degukat eddig nem láttam az üzletben.
Azt hittem oka van annak, hogy nincsenek deguk, nem is nagyon kerestem őket, mert a többi állatból mindig van bőven, degu meg sosem. 
Megint a szokásos felfedező utamra mentem, amikor a nőstény malacokkal szemben kicsit lejjebb megpillantottam a degu feliratot. Először csak két degut láttam bent, aztán megláttam még egyet. Gyorsan csináltam is egy rövidke videót. 
Azt hittem csak én vagyok olyan figyelmetlen, hogy nem látom meg a sok rágcsáló között a degukat. Aztán eszembe jutott, hogy a múltkor Meki sem találta őket. Rá is kérdeztem az egyik eladónál, hogy újak a deguk. Erre azt mondta, hogy szokott lenni, de van, hogy üres a kifutó. Valószínű olyankor mentem, amikor nem volt egyetlen példány sem. Most viszont láthattam három csöppséget. 
Sajnáltam őket, mert, mint, ahogy a videón is látszik egyetlen faalagút és egy fadarab volt a kifutóban a tápos alumínium tálon kívül. Vártam volna, hogy legalább még egy futókerék is rendelkezésükre áll. De ezt sehol sem láttam. 
Szerintem úgy, ahogy a nyulak, tengerimalacok nemek szerint külön vannak választva, úgy a deguk is. Azt nem tudom megmondani, hogy fiúk vagy lányok a videón látható csöppséget, de nagyon kicsik és félénkek voltak. 
Remélem hamarosan jó gazdira találnak majd. 

2 megjegyzés:

  1. Ahogy pár blogon írtam, szívesen megnézném már ezt az XXL Fressnapf-ot. :) Minden érdekel, de főleg az állatok. Árban nagyon különbözik a sima Fressnapf-tól?

    VálaszTörlés
  2. Az árak ugyanazok maradtak. Legalábbis a malacos, papagájos részlegen. Én erről tudok csak beszámolni. Itt kibővült a kínálat, jó pár olyan termék és táp van, amit eddig még csak nem is láttam.
    Továbbá van egy belső elkerített tér, ahol a kutyusoknak van kutyaiskola, akadálypálya. Egy kozmetika, ahol a kutyákat szépítik meg. Inkább azért lett nagyobb a fressnapf, hogy legyen hely az élő állatoknak. Most vannak rágcsálók (nyúl, tengerimalac, mókus, hörcsög, egerek, patkányok, deguk), halak, láttam már egyszer egy papagáj párt is. Több ketrec, kalitka, terrárium van most.
    Szerettem volna képeket csinálni, de nem engedik. Folyamatosan járkálnak az eladók, valaki mindig figyel. Ráadásul szerintem kamera is van, de ezt nem láttam. Szóval elég hamar lebuknék, hogy fényképezgetek. A degus videó is azért lett olyan rövid, nehogy észrevegyenek.

    VálaszTörlés