2011. november 29., kedd

Pancsolás

Gizmóval nem szokott gond lenni fürdésnél. Szereti a vizet, sok-sok simogatást kap közben, kényeztetem és foglalkozom vele, ez pedig nagyon is bejön neki. 
Szappanozás közben olyan kis karcsúnak tűnik, a vizet kis bundája annyira tetszik nekem. Olyan jó ilyenkor simogatni. 
Az első alkalommal sem ellenkezett és azóta sem teszi, mindig jó őt fürdetni. 

A törölközés simán szokott menni, ilyenkor már kap egy kis uborkát és örömmel majszolja. Elég sokáig kell törölgetni a szőrét és nem is elég egy törölköző. Nem nagyon szereti a hajszárítót, ha túl hangos, vagy túl közel van a szőréhez. Ilyenkor gyakran elszalad, de ha eltaláljuk a távolságot, akkor hagyja, hogy szárítsam a szőrét. Ez elég lassú folyamat, mert hosszú a szőre, de elég sokáig elviseli, nem nagyon problémázik. Csak ha már túl sokáig nyaggattam. Eléggé össze volt ragadva a popsijánál a szőr. Erre nagyon oda szoktam figyelni és ilyenkor igyekszem kibontani a csomót, de ha ez nem megy és csak fájdalmat okozok neki a fésüléssel, akkor inkább megfürdetem. 



Picúrral ez volt a második fürdés és nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fogja viselni. 
A múltkor eléggé hevesen tiltakozott a vízben lét ellen. De most emlékezett arra, hogy a vízben lenni jó és hagyta, hogy megfürdessem. Szépen beszappanoztam a bundáját, sokat simogattam, ez jól is esett neki. A víz sem volt túl meleg, sem túl hideg. Jól viselte a fürdés részt. 
Még azt is elviselte, hogy a hátára fordítottam és a hasát simogattam. Amúgy ezt nagyon nem szereti és nem is hagyja. 
A törölközést az elején még szépen viselte, de aztán már nagyon unta és el is mászott. De kapott ubit és kicsit nyugton maradt. A hajszárítót viszont nagyon nem szereti, menekül előle. 
Talán azért mert túl hangos. Igyekeztem gyorsan szárítani anya segítségével drága hercegnőm szőrét, de még így is nagyon menekült, el akart bújni. Nagyon sajnáltam szegénykémet, de hát szükség volt a szárítás ezen fajtájára.
A végén sok-sok simit és persze jutalomfalatot kapott. 
Eléggé koszos volt már a hasa, lévén, hogy állandóan belemászik a zöldséges tálba. 


Most már mindketten tiszták, szépek, jó illatuk van,megvacsoráztak és már alszanak. Ilyenkor mindig kis selymes a bundájuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése