2013. április 21., vasárnap

Fűszezon

Tavaly én magam termesztettem füvet, mely nem sokáig tartott. Elfelejtettem ugyanis locsolni és így pár alkalom után el is fogyott a malackáknak a fű itthon.
De se baj van ismerősöm, aki a saját kertjéből hozott nekünk tavaly füvecskét. Idén már jó előre szóltam neki, hogy szeretnék egy kis füzet. 
A múlt héten hétfőn hozott is, így elkezdhettük a fokozatos fűhöz szoktatást. Az egy-egy száltól mostanra eljutottunk az egy marék fűhöz. 

Imádják a malackák és most ezzel lehet nekik a legnagyobb örömet okozni.
Egy maréknál több füvet nem kapnak, nehogy hasmenés legyen belőle. De egyszerre ennyi elég is nekik bőven. 
Folyamatos utánpótlásunk lesz. A barátnőm ugyanis azonnal hozza a következő adat füvet, amint szólok neki, hogy el fog fogyni. 
Jó időre tehát meg van oldva a fűvel való táplálás. Még attól sem kell félni, hogy vegyszeres a fű. Hát, nem szuper?!!

4 megjegyzés:

  1. Friss , finom fű! Az a legjobb. Én is szeretnék szerezni valahonnan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére idén lesz bőven fű, mert egy ismerősöm heti rendszerességgel jár ki a telkére és hoz nekünk mindig egy hétre elegendő füvet.

      Törlés
  2. Nagyon édesen eszegetnek. :) Most mi is kaptunk egy kis tyúkhúr utánpótlást, de ahogy írtad is, fontos a fokozatosság. Még az is lehet, hogy Meki tanácsára ültetek valamit, amúgy ha ez vigasztal, nálam se élnek túl sokáig a növények. Sajnos én is elfelejtem megöntözni őket, pedig igyekszem odafigyelni, de hát ők nem tudnak hanggal figyelmeztetni mint a malacok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múlt héten már az én malackáim is kaptak tyúkhúrt és imádják.

      Törlés