2014. február 23., vasárnap

Tavaszi nagytakarítás és pancsolás

Amilyen rossz idő volt szombaton, olyan jó idő volt ma. Azt hiszem, hogy megjött az igazi tavasz. Kitakarítottam a szobát, lemosta az ablakokat. A ketrecet, berendezéseit is lemostam. Délután pedig a malacokat fürdettem meg. Tudtam, hogy Picúr lesz a nehezebb eset, úgyhogy őt fürdettem meg előszőr. A fürdést még elég jól viselte, a hajszárítást, már kevésbé.
Lili volt a következő áldozat. A fürdésnél csak nézelődött, nem sokat mocorgott. Csak, amikor megnyitottam a csapot, hogy leöblítsem róla a sampont. A hajszárításnál előszőr menekült, aztán már az ölemben nyugodtan tűrte a zaklatást.
Gizmó, most egy kicsit nyűgösebb volt. De még őt is sikerűlt gyorsan megfűrdetni, megszárítani a szőrét.
Estére mindenki és minden tiszta lett. Most már jöhet a tavasz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése