2012. január 25., szerda

Banán és kelkáposzta

Banánt már többször is adtam nekik és eddig nem volt vele semmi bajuk. Ma azonban Picúrnak nem nagyon tettszett. Gizmó nagyon lelkesen ette, kicsit talán többet is mint máskor szokott. Sosem adok nekik három-négy falatnál többet, mert nem tesz jót a pocakjuknak. De a mai nap valahogy kivételes volt. Picúr küzdött vele egy darabig, de egy falat sem ment le a torkán. Nem is erőltettem, ha nem hát nem. Biztos nem volt olyan íze, mint máskor. Talán majd legközelebb.

K betűs dolgokat nem ehetnek a malacok, vagy csak nagyon minimális adagot. Eddig még nem kaptam kelkáposztát és most sem akartam nekik adni. De a nagymama adott egy levelet, azzal az eggyel pedig nem tudok mint kezdeni, úgyhogy gondoltam egyet és megkóstoltattam a malackákkal.
És nagy sikere volt, alig egy falatot kaptak csupán. De egy szempillantás alatt elfogyasztották és még követelőztek is, hogy kérnek még. Pár nap múlva majd talán kapnak még egy kicsit.
Örültem annak, hogy egy újabb zöldséget tudtam velük kipróbáltatni és tetszett nekik. Nem fogjuk túlzásba vinni a dolgot, de talán évente egyszer kaphatnak majd egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése