2012. január 31., kedd

Alma és juti falat

Amikor kapnak valamilyen gyümölcsöt, vagy zöldséget, a főétkezéseken kívül, akkor általában Gizmó jön oda először és ő kapja meg a maga részét. Picúrka csak akkor jön oda, ha látja, hogy Gizmó békében eszik és nem eshet baja.
Elméletileg a főkön eszik először és amíg ő nem ette meg a maga részét, addig az alattvalója sem ehet. Én azt gondolom, hogy termete, neme és kora miatt Gizmó a főnök.
Eddig evett az éppen soron következő finomságból pár falatot, majd jött Picúr és elszaladt a többivel. Már vártam, hogy mikor fogja Gizmó megunni Picúr lopkodását, hát ez ma meg is történt. Anya bejött a szobába és megkínálta Gizmót almával, aki gyorsan enni kezdett és Picúr is jött menetrendszerűen. Csakhogy Gizmó ma nem engedte át a finom almácskát, amikor a királylány elakart szaladni az almával, Gizmó a szájába vette az almát és elrántotta. Szegény Picúr pórul járt. Sajnáltam szegénykémet, de ideje volt már, hogy Gizmó a sarkára álljon és tudtára adja Picúrnak, hogy ki a főnök.

Késő délután hetente egyszer szoktak kapni egy kis jutalom falatkát, ami vitaminos. Ennek most volt itt az ideje. Kínáltam őket és jöttek is elég gyorsan. Ilyen falatokat nem szabad elszalasztani. Egy darabig eszegettek, aztán gondoltam, hogy most már elég lesz mára ennyi. Amíg rágcsálták, ami a szájukban volt, addig gondoltam, hogy a többit visszateszem a helyére. De Gizmó máshogy gondolta, amit el akartam vinni a kezemet, rálépett és nem engedett el. Megesett rajta a szívem és nem vettem el a kezemet, hagytam, hogy tovább eszegessenek. Annyira szeretem az én kis okoskámat, szeretem, hogy tudja, hogy mit szeretne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése