2012. január 21., szombat

Új itató


Az előző itató már régi volt, elhasználódott és elég nagy. Ahhoz képest, hogy alig ittak belőle elég sokba került, úgyhogy nem akartam ott venni az új itatót, ahol az előzőt. Keresgélni kezdtem a neten és megtaláttam a freshnapfban a számunkra ideálisat. Most hétfőn meg is vettem és lecseréltetem a régit. A másikat azért még eltettem tartalékba, hátha egyszer szükség lesz még rá.
Szóval felraktam és nem is gondoltam rá többet. Másnap reggel amikor cseréltem a vizet akkor láttam, hogy hiányzik a vízből. Megnéztem gyorsan, hogy nem folyik-e az itató, nehogy elússzanak a malacok. Semmi baja nem volt, így csak arra tudtam gondolni, hogy ittak belőle. Másnap figyelni kezdtem, hogy melyik malacka lehet a ludas a dologban. És láttam, hogy Picúr úgy iszik, mintha sosem kapott volna még vizet. Nagyon megörültem annak, hogy ilyen hamar elfogadta az új itatót. Este már Gizmóval össze is vesztek rajta, hogy melyik igyon belőle.
Azt hiszem jól döntöttem, hogy ezt választottam. Az előző 1000 milis volt, a mostani csak 250-es. De ennyi szerintem bőven elég is lesz. Nyáron legfeljebb kétszer töltöm majd fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése