2012. június 20., szerda

Picúrka egy éve él velünk.


El sem hiszem, hogy Picúrka már egy éve velünk él. Olyan gyorsan elrepült az első együtt töltött idő. Ha nem nézek rá a vonalzóra a lap tetején, ha nem olvasom újra az egy évvel ezelőtti bejegyzést, akkor el sem hiszem, hogy tényleg egy éve velem/velünk van a kis hölgy. 

Majdnem két évvel ezelőtt, hogy Gizmó megérkezett hozzánk. Te jó ég! Én nem is mertem arra gondolni, hogy egyszer lesz még egy malacka a hercegem mellett. Örültem, hogy van nekem Gizmó, és hogy kaphatok még egy malackát. El sem akartam hinni, hogy ez megtörténhet velünk. 
De édesanyám vetette fel a lehetőséget, hogy jöhet még egy malacka. Amikor bementünk a kereskedésbe Zolival, és megláttam Picúrkát elsőre beleszerettem. Akkor még nem tudtam, hogy kislány, és hogy ennyi minden történik majd velünk, ha hozzánk kerül. 
Mikor hazahoztuk még olyan kicsi volt, elfért egy cipős dobozban és még kergetni is kellett, hogy meg tudjuk fogni és be tudjuk tenni a helyére a kalitkába. Akkor egy kezemben is elfért, olyan kicsinek tűnt. Ma pedig már alig fér el a két kezemben. 
2011.06.21.- én érkezett meg és ilyen kicsi volt.
2012.05.01.-jén már ilyen nagy.
Imádom, hogy velünk van, hogy van nekem egy lány malackám is. Teljesen más a személyisége, mint Gizmónak. 
Ma Picúr a mi hercegnőnk egy:
  • nyugodt, 
  • kicsit félénk,
  • imádja ha simogatják, 
  • imádja ha a hasamon pihenhet, 
  • nem szeret fürdeni, 
  • szeret enni és a szobában szaladgálni, 
  • szereti Gizmót, sokszor elcseni tőle a finom falatokat. 

Már el sem tudom képzelni nélküle/ nélkülük az életemet. Minden rólunk szól, szeretem gondozni őket. Nem esik nehezemre sem a takarítás, sem a korán kelés (reggel hat óra), sem az ápolásuk. 
Róluk, illetve a tengerimalacokról készítettem el a mestermunkámat is. Nagyon szeretem őket és hiányzik, ha nem lehetek velük. Talán túlságosan is ragaszkodom hozzájuk, el is vannak kényeztetve egy kicsit. 

Mikor hazahoztuk nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó, szoros kapcsolat lesz majd a két malac között. De imádják egymást és panaszkodnak ha csak akár pár percre is külön szedem őket. Enni, inni, aludni, szaladgálni iss egyszerre szeretnek. 

Azt KÍVÁNOM, hogy még nagyon sokáig együtt éljünk, egészségben, boldogságban, elkényeztetve, szeretetben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése