2012. június 27., szerda

Új lakosztály







 Megépítettem ma reggel nyolctól este hétig Zoli öcsivel az új lakosztályt a malackáknak. Már igen csak ideje volt a felújításnak. A kalitka jobb oldala nagyon megdölt, istabil lett, eléggé elhasználódott. Faanyagom volt, szög és kalapács is, sőt még a terv is megvolt, hogy hogyan fogom megcsinálni, hogyan fog kinézni az új változat. 


Abban biztos voltam, hogy nem szeretnék változtatni a kinézetén, csak strapabíróbbat, stabilabbat, biztonságosabbat szeretnék neki. Csak a munkakedv hiányzott. De Zoli öcsi felvetette, saját magától, hogy ő szívesen segítene megépíteni az új lakhelyüket a malackáknak, ha van megfelelő faanyag. Hát kaptam az alkalmon és ma megcsináltuk együtt. Azt hittem, hogy a kész terveknek, a megfelelő mérető alapanyagoknak köszönhetően sokkal gyorsabban végzünk majd, mint a múltkor. E helyett viszont kétszer annyi ideig tartott összerakni az emeleteket, mint majdnem egy évvel ezelőtt. De készen vagyunk és nagyon örülök, hogy sikerült. Remélem, hogy biztonságos lett és tetszik neki. Nagyon nem változtattam rajta, úgyhogy nem okozott nagy traumát nekik, az új lakhely. Már csak reménykedni kell, hogy az éjszaka folyamán nem szöknek meg és minden rendben lesz.

További képek itt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése