2012. november 11., vasárnap

Átmenetileg ketrecben

A malackáknak átmenetileg vissza kellett költözniük a régi ketrecükbe. A szobában ugyanis elég nagy a felfordulás, bútor tologatás, rendezkedés. Ami eltart még egy pár napig egész biztos. De addig is kell valahol aludnia a két malackának. Tudtam, láttam előre, hogy ez a ketrec már régen kicsi kettejüknek, de nem tudtam őket visszarakni a kifutójukba, mert jelenleg nem lenne biztonságos a számukra a kifutóban. 

Betettem neki az alomtálcájukat, volt bent puha takaró, beraktam egy emeletet és a szénatartó rácsot. Elég kicsi és szűkös így is a helyük, nem akartam tele zsúfolni "felesleges" dolgokkal. 


Eddig még nem mentek fel a felső emeletre, lent sétálgatnak csak. Szépen esznek, rágcsálnak, elvannak bent. De csak aludni rakom be őket, napközben egy másik szobában lesznek egy elkerített, biztonságos területen. 
Tervezem, hogy új kifutót építek nekik. Amiben a bátyám és az öcsém is segíteni fog majd. Egyelőre még csak a fejemben vannak meg a tervek. Ezúttal is fából készül majd a kifutó, de szeretnék egy komolyabbat, biztonságosabbat, esztétikusabbat építeni nekik. 
Azonban egyhamar nem valószínű, hogy el fog készülni, mert most sokat kell tanulnom, de minden szabadidőmben a kifutón fogok dolgozni a tesókkal. 
Aztán reménykedem abban, hogy tavasszal már olyan kifutójuk lesz, amilyenről álmodozunk. Addig is szerintem meg fog felelni a következő lakhely. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése