2012. november 24., szombat

Kreatív kezek2

Ismét ügyeskedtem egy kicsit és elkészítettem a malackáknak még pár puha ágyikót és egy zsák szerű bújót karácsonyra.
Azért gondoltam szükségesnek még pár ágyikó elkészítését, mert a malackák imádnak ezekben aludni és mindig kitúrják egymást az ágyból. Így szükség van legalább kettőre egy kifutóban, hogy mindegyik malac békésen szundikálhasson.

Most először varrtam nekik ilyen zsákot, eddig inkább ágyikókat készítettem, meg egy két alagutat. Ez a zsák most leselejtezésre ítélt törölközőből készült. Emberi használatra már nem volt alkalmas, de a malackáknak pont megfelel. Nem túl vastag, de nem is túl vékony, és még melegít is kicsit. Nagyon puha és kényelmes. Én szívesen aludnék benne. 


Betettem nekik még a régi kifutóban a zsákot, hogy lássam érdekli-e őket, amit csináltam. Picúrka pár perc alatt felfedezte, hogy ezen bizony aludni lehet.


Pár napig csak a tetején szundikált, aztán megmutattam neki, hogy ebbe bizony bele is lehet bújni és úgy sokkal kényelmesebben tud aludni és még el is tud bújni. Azóta pedig saját magától belebújik és benne is alszik többnyire. 

A többi alkotásom pedig most csak egyszerű ágyikó. Van közötte olyan, ami inkább télire lesz jó, mert melegebb anyagból, puhábbra sikeredett. 



    

De ezt a rózsaszínt tudják használni, más évszakokban is, mert kevésbé melegíti őket.

Ezt az utolsó ágyikót pedig kimondottan télre, kimondottan a földön való séta idejére készítettem. Lévén, hogy a földön hidegebb van, a föld keményebb, így ez jobban megfelel majd nekik pihenő helyként. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, mint mindig! :) Csak ámulok és bámulok. Jó sok időbe telhetett ezeket mind megcsinálni. :O Komolyan, én is kedvet kaptam kicsit varrogatni, pedig sok bújójuk van.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Eltartott egy darabig, mire megvarrtam őket, de a terv sikerült. Úgy képzeltem, hogy karácsonyig meg fogom csinálni.
    Neked is van még egy kis időd karácsonyra valamit varrni nekik. Te is nagyon jó dolgokat szokták a malackáidnak készíteni.

    VálaszTörlés
  3. Kézzel varrod őket? Nekem sajnos nincs gépem, így kénytelen vagyok kézzel ügyeskedni, és ezért is lassabb, de a cél érdekében mindenképp megéri! :) Terveztem nekik venni pár dolgot karácsonyra, lehet hogy még egy kis varrogatás is belefér.

    VálaszTörlés
  4. Kézzel varok mindent. Nekem sincsen varrógépem. Ami volt azt meg már nem javítják, mert nagyon régi, még a dédnagyimé volt.

    VálaszTörlés