2013. március 31., vasárnap

Húsvétra

Az ünnep alkalmából lecseréltem a polár anyagot a malackák alatt forgácsra. Legyen egy kis változatosság, mégis csak ünnep van. 

Most kivételesen a kifutóban hagytam a malacokat a takarítás idejére. Picúr rögtön felszaladt az emeletre, de Gizmó nagyon kíváncsi volt, hogy mi történik. 

Kicsit tovább tartott így a takarítás, de Gizmó jól elbohóckodott. Körbe-körbe szaladgált, próbálta megrágcsálni a kis seprűt, és mindig oda feküdt, ahova éppen forgácsot szórtam. 

Mikor az egész alsó szintet forgács borította, csak akkor jött le Picúrka is, addig fent várakozott. 


A legfontosabb dolguk az volt, hogy ellenőrizzék megvan-e még az ágyikójuk, van-e még táp és széna a tálban. 
Szintén  húsvét alkalmából csináltam nekik egy bújót. Kartonhengereket vékony dróttal összefogtam. Gizmó rögtön rágcsálni kezdte, Picúr pedig aludt is benne egy kicsit. 

Aztán végre a vacsorájukat is megkaphatták. Most répa és uborka volt a menü. 



8 megjegyzés:

  1. Most jelenleg mi is forgácsot használunk , ez valahogy jobban bevált mint a törölközős takarósa módszer.Nagyon jó a kifutótok.Mondd csak , van olyan bejegyzés amiben leírtad , hogy az emelet hogyan készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A forgácsot a malackák is jobban értékelik, hiszen ez a természetesebb számukra.

      Nincs külön bejegyzés az emelet építésről, de segítségképpen írok egyet neked.

      Törlés
  2. Az első kép eszméletlenül aranyos, mindjárt megzabálom! :)
    Természetesen nagyon kíváncsiak, mit hogyan, miért csinálunk, így nálunk is odajönnek takarítás alatt. Kicsit olyan, mintha segíteni szeretnének, vagy azt mondanák, hogy nem jó irányba sepregetünk.
    Olyan jó kis otthonos a helye Gizmónak és Picurnak, hogy ha malac lennék, én is szívesen laknék nálatok, mert látszik, hogy remekül érzik magukat.
    A bújó nagyon szuper lett, majd ilyet szeretnék csak fából, mert a papírt hamar megrongálják.
    Tök cuki az a fehér tálka, jól látom, hogy piros mancsnyom van az oldalán?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól sikerült, hogy kis is tettem az első képet háttérképnek.

      Általában a földön sétálgatnak takarítás közben, de most kivételesen a helyük maradhattak. Valóban olyan volt, mintha segíteni szeretett volna. Ugrándoztak mind a kismalacok szoktak, amikor boldogok. Szóval jó kis ajándék lett nekik húsvétra.
      s
      Köszi. Nekem a te malackáid kifutója is nagyon tetszik.

      A fa bújó nekem is eszembe jutott, majd nyáron talán mi is csinálunk olyat. Azt hittem, hogy nagyon megrágják majd a karton hengereket, de eddig még bírja.

      A tál belsejében egy narancssárga malacka mosolyog, kívül pedig piros tappancsnyomok vannak rajta.

      Törlés
    2. A miénkkel az a baj, hogy csak fölfelé lehet terjeszkedni, így kicsit nehézkes a bővítés, de igyekszünk megoldani. :) Mindenesetre nagyon jó ötleteket adtok a többi kisállatblogossal együtt, melyből igencsak lehet meríteni.

      Oh, a tengerimalac arcot nem is vettem észre a tálban!

      Törlés
    3. Jobbnál jobb ötleteket látok én is, csak pénz, idő és energia kéne a megvalósításhoz.

      Az egyik ismerősöm szerint nem kell emelet a malacoknak úgy sem szeretik. Ahhoz képest, hogy a malacok is nem is szeretnek emeletre mászni, milyen jól elvannak nálad és nálam is a malackák. Meg sok más malactartónál.

      Törlés
  3. Jaj, Picúr annyira szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picúr valóban szép. Terveim is vannak vele, de erről majd csak később írok bejegyzést.

      Törlés