2013. március 3., vasárnap

Meglepetés

Van egy nagyon- nagyon kedves idősebb szomszéd nénink, akinek amikor csak tudunk segítünk. Én általában bevásárolok neki, vagy elviszem a kutyáját sétálni. Az első perctől nagyon jóban vagyunk. Fizetni szeretett volna a segítségért, de nem fogadtam/fogadtuk el anyagi juttatást, az első perctől.
Nyáron általában egy kis gyümölccsel kedveskedik, ha átmegyünk segíteni, karácsony előtt és utána még jó pár hétig szaloncukrot kapunk. 
Pár nappal ezelőtt, amikor átmentem hozzá segíteni, azzal fogadott, hogy összekészített nekünk egy zsákba törölközőket és ágyneműhuzatokat. Ezek eléggé elhasználódtak már, de úgy gondolta, hogy a malackák alá jó lesz majd. 


Hirtelen a nagyon köszönöm helyett mást nem tudtam mondani. Szoktunk a malacokról beszélgetni, és valóban szóba került, hogy egy ideje már a forgács mellett törölközőket és polár anyagokat is használok a malacok alá.  Nagyon kedves volt tőle, hogy gondolt a malackáimra. 

Miután a nagyon elhasználódott részeket levágtam, összevarrtam a megmaradt anyagot és kimostam, máris be tudtam tenni a rosszcsontok alá egyet-egyet. 

Nekem leginkább a katicás és a kislányos huzat tetszik. De a törölközők is jó fajta anyagból vannak. Annak ellenére, hogy sokat voltak használva még mindig nagyon puhák, jól szívják a vizet. 
Nem igazán került eddig alájuk mintás takaró, de jól fogadták. Alig, hogy befejeztem a takarók cseréjét már is ott termett mindkét malacka. 

2 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szuperek ezek az új dolgok, a malackák biztos örülnek neki. :)

    A kölcsönösségnél szerintem kevés jobb dolog létezik a világon. A néni biztosan kedves és aranyos, ha ennyire gondol a kis drágákra.

    VálaszTörlés
  2. Végtelenül kedves idős néni.
    Pont a napokban gondolkodtam, hogy lehet, hamarosan veszek egy-két polár anyagot még a malackák alá. De ezt a néninek nem mondtam. Szóval idejében érkeztek a takarót.

    VálaszTörlés