2013. március 4., hétfő

Végre itt a tavasz

Télen kevesebbet sétálnak a malackák a kifutóban és a szobában is. Nem azért, mert én nem akarom, hogy sétáljanak, hanem azért, mert korán sötétedik, nem szaladgálnak annyit ők sem. Nyáron viszont reggeltől estig szabadon szoktak lenni a szobában.
Most, hogy jobbára itthon vagyok napközben, ráadásul megérkezett a tavasz is, végre már délelőtt ki tudtam tenni a malacokat a földre.
Olyan szép, napsütéses idő volt már délelőtt, a fűtést is lejjebb tudtam kapcsolni, a föld sem volt már olyan hideg, a malackák is aktívabbak voltak. Gondoltam hadd sétálgassanak szabadon, élvezzék ki a jó időt. 
Nekik is tetszett a kezdeményezés, és pár perccel a szabadon engedés után már körbe-körbe szaladgáltak a szobában. 
Remélem, hogy ez a remek időjárás továbbra is megmarad és nem tér már vissza a tél. 

2 megjegyzés:

  1. Igen, jó lenne, ha most már megmaradna ez a szép idő, de azért lehetne még picit melegebb.

    Jaj egyem meg a kis drágákat, mennyire élvezik, hogy szabadon rohangálhatnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Most valahogy hidegebb és keményebb volt a tél. Legalábbis az elmúlt évekhez képest.

    Jó sokat szaladgáltak, el is fáradtak estére. Felébredtek téli álmukból ők is.

    VálaszTörlés