2013. március 6., szerda

Malacok szobája

Az őrületbe tudtam/tudom kergetni a családtagokat azzal, hogy bizonyos időközönként új ketrecet veszek, vagy most már új kifutót építek, amik persze nagyobbak az előzőnél. Amíg csak a ketrecek voltak, addig könnyű dolgom volt, mert megvettem az új ketrecet és eladtam az előzőt. Aztán kifutóra váltottam, a család legnagyobb örömére. Azt gondolták, hogy akkor most már nem lesznek újabb és újabb kifutók, vagy kifutóbővítés. De tévedtek és mégis csak lett és lesz is még, legalábbis bízom benne. 
Most, hogy a nap nagy részében itthon vagyok, a malackák most már nem csak nyáron lehetnek szabadon egész nap. 
Nagyon tetszik nekik a legújabb kartondoboz alagút. Egy sima, hétköznapi nagy kartondoboz négy oldalán ajtókat és ablakokat vágtam. 

Ez alatt lehet aludni, át lehet alatta szaladni és a másik oldalt kibújni, nézelődni, de alkalmas a folyamatos rágás kielégítésére is. 
Biztonságos, tágas, a tavasz megérkezésével világos, napfényes malacszobát sikerült kialakítani. Melyben a berendezések, alagutak szabadon változtathatóak. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet! :) Amúgy én is az őrületbe kergetem folyton a párom, amikor kitalálok nekik valami új dolgot. Nálunk most készült el egy kis félemelet, én csak úgy hívom: a sámli. Lesz róla bejegyzés is csak jussak el odáig. :D

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint, nem könnyű a családunknak?!
    Várom a bejegyzést :D

    VálaszTörlés
  3. Nem csinálnak nagy kupit, ha egész nap kint vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vizelet az alomtálcában landol, a bogyók össze-vissza a szobában. Így pisibe nem lép bele az ember, de vigyázni kell, hogy a bogyókra ne lépjünk rá és ne tapossuk a szőnyegbe.
      A táp általában a tál közelében van szétszórva, a szénát viszont széthurcolják az egész szobában. Wc papír gurigákat kapnak, hogy azt rágcsálják, ezeket apró cafatokra tépik szét.

      Egyszóval elég nagy koszt hagynak maguk után, de egy alapos seprés mindent megold. Hétvégén pedig a porszívózás után újra rend és tisztaság van a szobában. Egészen addig, amíg újra ki nem veszem őket hétfőn. A vasárnap a takarítás jegyében zajlik, akkor nem jönnek ki sétálni a szobába.

      Törlés
  4. Tegnap megírtam a sámlis bejegyzést, ahogy ígértem. :)

    http://mutumalac.blogger.hu/2013/03/27/samli

    VálaszTörlés