2013. március 20., szerda

Nizoral


Gizmó háta szépen meggyógyult, a füle is már nagyjából gyógyultnak mondható. Tegnap már nem láttam rajta gombásodás jelét, de azért még kenni kell egy darabig. 
Eddig nagyon hatásos volt a Canesten krém. A fülén továbbra is használni fogom. Az orrán a két pötty és a szeme fölött egy kisebb folt viszont sehogy sem akar javulni. A doki fel tud írni egy kenőcsöt, ami lehet, hogy segít, de az 4000 forintba kerül és nem biztos, hogy határos. 
A Nizoral krémet javasolta ő is, mint ahogy a neten sokan mások. 

Ez a kenőcs viszont csak receptre kapható, úgyhogy ma lementem a háziorvosomhoz és kértem, hogy írjon fel nekem receptet. Először kicsit hezitált, de aztán végül csak kiírta a kenőcsöt. 
Gyorsan el is mentem kiváltani és ma délután már be is kentem a foltokat. 

Most bízunk abban, hogy ez segíteni fog, ha mégsem, akkor ki kell váltani az állatos doki által javasolt másik krémet. 

Gizmónak már biztos, hogy elege van belőlem, vagyis az állandó krémezésből. Reggel ébredés után még reggeli osztás előtt kezelem, délben amikor én megebédeltem szintén, majd este vacsora osztás előtt megint kezelés következik. Jó időérzékkel rendelkezik, már előre menekül. Pedig nem bántom, és még finom ubit is kap kezelés közben. De csak nem tetszik neki a dolog. 
Ezt az új krémet naponta kétszer kell tenni, és csak addig amíg el nem múlik a gombásodás plussz 1-2 napig. Míg a Canestent a tünetek megszűnése után két héttel is használni kell, nehogy kiújuljon a fertőzés. 

6 megjegyzés:

  1. Még mindig tart a gombásodás? Hogyhogy nem múlt el teljesen? :O Ez esetben mielőbbi gyógyulást!

    Ha eddig jól bevált a Canesten, akkor hogyhogy váltotok a Nizoralra?

    Lehet, hogy csak rosszul emlékszem, de nem tűnt el véletlenül 1-2 korábbi posztod?

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos még mindig tart a gombásodás. Lehet, hogy túl hamar hagytam abba a kezelést. Más magyarázatot nem tudok. A füle rendben van már csak a többi nem.

    Szerettem volna mást kipróbálni abban a reményben, hogy a kezelés hatásosabb lesz és nem tér vissza újra meg újra a gombásodás.

    Jól emlékszem volt még pár poszt, ami már nincs. Úgy szoktam, hogy először word-ben megírom a bejegyzéseket és csak, ha végeztem, akkor másolom be a blogba. De volt egy pár mese, amit itt írtam meg a blogban, nem csak bemásoltam. Ezek pedig nem jelennek most meg, csak kérdőjelek és fura karakterek vannak. Nem csak pár bejegyzés tűnt el, hanem a blog tetejéről az oldalak is, ahol váltani lehetett, hogy a blogot, vagy más témát olvas valaki. De azon vagyok, hogy helyrehozza a problémát.

    VálaszTörlés
  3. Én végig Canestennel kenegettem Örvöst, sőt még az után is kicsivel, hogy elmúlt neki, mert biztosra akartam menni.

    Hát elég érdekesen hangzik... Hiába, ezek az ingyenes oldalak nem tökéletesek sajnos. Nekem is voltak problémáim a bloggeren. Pl. olyan kommentek érkeztek, amiket valamilyen program generál, és teleszemetelték (volna) az egész blogomat (ha nem törölgetem mindent egyesével mielőtt élesbe kikerülnek). Egy másik ilyen idegesítő dolog, hogy random tűntek el képeim kiposztolt oldalakon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést, hogy csak most válaszolok, de elég kevés időm van a blogra.

      Nem igazán értem, ha a fülén eddig bevált a krém, akkor a szemére és orrára miért nem jó. De már látjuk a változást a szemén, tehát csak hatásos a Nizoral krém. Talán pont arra a gombásodásra nem jó a canesten, ami a szemén és orrán van. De a füle egészen szép már.

      Ha kicsit több időm lesz, akkor újra megírom a kiesett bejegyzéseket. De erre még egy kicsit várni kell. Talán nyáron sikerül.

      Törlés
  4. Szegénykém, jól kikapta ezt a fertőzést. Mielőbbi gyógyulást kívánok neki! :)

    VálaszTörlés
  5. Valahogy nem akar gyógyulni, bár talán a szeme már jobb. Persze nem várok csodát egy hetes kezelés után. Folytatjuk amíg el nem fogy a krém, aztán ha nem értünk egy gyógyulást, akkor ismét felkeressük az orvost.

    VálaszTörlés