2013. március 5., kedd

Vacsiznak

Általában takarítás utánra kb. este nyolc órára sikerült a malackáknak felkínálni a vacsorát. Ilyenkor még inkább a tiszta törölközővel vagy új takaróval vannak elfoglalva és nem nagyon foglalkoztatja őket a vacsora.  Az első videón Picúrka azért nem eszik eleinte, mert kicsit össze van zavarodva. 
Ugyanis a vacsorát az alsó szinten szokták megkapni, most viszont későn értem haza, már elmúlt kilenc óra is, amikor elkezdtem a takarítást. Mindig a felső szinten takarítok először, és csak azután alul. De most, mind két malacka az emeleten volt, így ott kapták meg a vacsit. Alul pedig még el sem kezdtem takarítani. Mire alul végeztem a takarítással, addig Gizmó már megvacsorázott, Picúr lejött és lent várakozott. 
Leraktam az alsó szintre a magos tálat és végre ő is megvacsorázhatott. 

1 megjegyzés: