2013. március 21., csütörtök

Picúr 2 éves


Mit is mondhatnék az én hercegnőről?! Jól érzi magát, boldog, egészséges, imádja, ha simogatom és mindig odavan Gizmóért. Szeret a szobában szabadon szaladgálni, imádja az uborkát. Legszívesebben egész nap lustálkodna. Kedvenc helye a házikóban van. 

Olyan hihetetlen, hogy már két éves. Amikor elhoztam a kereskedésből még olyan kicsi volt, ma pedig már több mint 1100 gramm. Szalad az idő, megállíthatatlanul. 

Vásárolni voltam és vettem egy kis csemegét a malackáknak Picúr 2. szülinapja alkalmából. Egy kis limitált kiadású szénát és vitaminos zöldséges chips-et vettem neki(k).


Boldog Születésnapot Kívánunk Hercegnő!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog szülinapot és még sok-sok boldog malacévet kívánunk neki mi is a rosszcsontokkal!

    Én is nemrég döbbentem rá, hogy Pamacs is 2 éves lett idén és hogy megnőtt. :)

    Gombóckának pedig március 18-án volt az 5. szülinapja.

    VálaszTörlés
  2. A köszöntést átadtam Picúrnak és sok-sok malacpuszit küld nektek.

    Nem is tudtam, hogy Pamacs és Picúr egyidősek?! Utólag is boldog szülinapot.

    Gombóc most a legidősebb malacod?

    VálaszTörlés
  3. Mi is köszönjük! :)

    Pamacsnak sajnos nem tudom a pontos születési dátumát, mert kereskedésből származik, de igen, nagyjából 2 éves múlhatott mostanában.

    Zsömike a legidősebb malackánk, amiben azért vagyok ennyire biztos, mert ő Gombi anyukája. Viszont Pamacshoz hasonlóan sajnos pontosan őt sem tudni, mikor született.

    VálaszTörlés
  4. Utólag is boldog szülinapot kívánok neki, és ugyanolyan boldog életet, mint amiben most él! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés