2011. június 21., kedd

Az első teljes nap itthon...

Szóval a mai nap csak az övé volt. Hagytam Picúr, hogy megszokja a hangokat, a fényeket és persze Gizmó hangját és illatát.
Kapott reggel egy nagy levél friss salátát. Amit nagyon gyorsan el is pusztított. Amíg Gizmó reggelizett, addig én megtettem az első lépést egy hozzá és reményteli kapcsolat felé. Picúrnak adtam reggelire egy kis tápot. Evett belőle egy kicsit. Aztán odanyújtottam neki egy kis uborkát. És láss csodát el is vette az ujjaim közül. Én annyira boldog voltam. Nem gondoltam, hogy el fogja venni ilyen rövid idő után a kezemből az ételt. Nem akarom siettetni a dolgokat, úgyhogy ha ő elszalad, vagy sír, akkor nem zaklatom tovább. Reggel még nem szerette volna, ha megsimogatom. Elszaladt a drágaság. Gondoltam teszek egy próbát és leteszem a földre Picúr ketrecét és kiveszem Gizmót a helyéről. Azt szerettem volna látni, hogy mit szólnak egymáshoz. Mert ugye este nem nagyon vettek egymásról tudomást és nem is az volt a cél. De most igen kíváncsi voltam, hogy mit szólnak egymáshoz. Én nagyon boldog voltam, amikor válaszoltak egymásnak. Aztán Picúr enni kezdett, Gizmó pedig körbe- körbe szaladgált Picúr ketrece körül. Láthatóan érdekelte, hogy mi van a ketrecben. Jó volt látni, hogy ilyen simán ment az első találkozás. Reménykedem abban, hogy a későbbiekben még jobban fog menni ez az egész és nagyon-nagyon jó barátok lesznek. Gizmó jól kifáradt, úgyhogy visszatettem a helyére, a közelébe pedig Picúr. Azóta a ketrecük egymás mellett van, és nagyon jól elvannak így. Ha az egyik ébren van, akkor általában a másik is. Úgy tűnik, hogy Picúr sokkal jobban érdeklődik Gizmó iránt, mint fordítva. De ez természetes, hiszen eddig Picúr sok másik malackával élt együtt. De a remény, ha meg utoljára. Én nagyon bízom abban, hogy gyümölcsöző lesz a kapcsolatuk. Elméletben mind a ketten lányok, úgyhogy nagy baj nem lehet. Aztán majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.
Délutánra már odáig jutottunk, hogy meg tudtam simogatni Picúrt, úgy, hogy nem szaladt el. Még nem dorombol, mint ahogy a cicák és Gizmó teszi, de már ez is haladás, nem egész egy nap után. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése