2011. június 24., péntek

Picúr negyedik teljes napja....

Vasárnapra terveztük a nagy találkozást. De Gizmó és Picúr annyira izgatott volt ma, hogy úgy döntöttünk egy kisebb találkozóra megszervezzük őket. Ketten fogtuk a két malacot. Az én kezemben volt Picúr, anya kezében pedig Gizmó. A nagyobb malacot jobban kézben tudja tartani. Én pedig tudom, hogy a kicsit mennyire erősen lehet megfogni, ha szükséges. Hamar megtalálták egymást. 
Gizmó néhányszor jelzés szerűen megharapdálta Picúr lábát. Aki erre hangosan reagált. Akkor anya kicsit visszahúzta. Nem akartuk, hogy bántsa a kicsit. 
Egy darabig elvoltak így. Aztán Gizmó az ölembe akart jönni, Picúr pedig befurakodott anya ölébe. Így megtörtént a helycserés támadás. Gizmó az én ruhámat szagolgatta. Picúr pedig anya ölében "dünnyögött". 
Nagyon édesek voltak. Aztán Gizmó kicsit megnyugodott. Elkezdhettük  mindkettőt simogatni. Egyre nyugodtabbak lettek. Végül Picúr rátette a fejét Gizmóra és így pihentek pár percig. 
Imádom őket. Annyira szépek voltak így együtt. Remélem, hogy a vasárnapi nagy találkozó jól fog sikerülni. Azon vagyok/vagyunk, hogy minél könnyebb legyen a nagy találkozás. Ha fokozatosan szoktatjuk  őket össze, remélhetőleg jobban fog sikerülni a vasárnapi nap. Szerintem én jobban izgulok a vasárnap miatt, mint ők. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése