2011. június 23., csütörtök

Picúr harmadik teljes napja

Reggel menetrend szerűen kiengedtem Gizmót sétálni a szobába. Azonnal keresni kezdte Picúrt. Aki hallatta is a hangját. Aztán hamar a földön találta magát a ketrecben. Édesek voltak, mert azonnal egymás társaságát keresték, olyan volt, mintha puszilkodtak volna. Aztán Picúr még egy kicsit pihent, közben Gizmó próbálta elérni őt. Így nem sokat tudott aludni. Gizmó ma már kevesebbszer járta körbe Picúr ketrecét. Volt már a konyhában is sétálni. Imád ott lenni. Meg is dicsértem nagyon, hogy ilyen ügyes volt és kijött egy kicsit a szobából. Kapott sok-sok simít. Gyorsan visszarohant. Ami számomra azt jelentette, hogy képes Picúrtól távol is a megszokott módon viselkedni, úgy ahogy régen. Szóval hamarosan helyre kerülnek a dolgok. Legalábbis remélem.
Délben pedig kivettem Picúrt, kicsit simogattam, közben pedig Gizmó jobban meg akarta nézni a kicsit. Aki tűrte a dolgot. Gizmó kicsit meghúzta Picúr szőrét. Egy kevés szőr Gizmó szájában maradt. Gyorsan véget vetettem a közvetlen ismerkedésnek. Még mielőtt Picúrnak baja esik. Bár nem szólt semmit Picúrka, én nem örültem annak, hogy Gizmó így közeledett hozzá.
Számomra még újdonság, hogy két malac van a lakásban. Eddig mindig egyedül volt az aktuális malacka. De most úgy éreztem, hogy megérettem arra, hogy két malacot tartsak. Persze segítségem is akad. Úgy egyeztünk meg, hogy öcsivel ketten fogjuk őket gondozni. Ő egyenlőre még jobban ragaszkodik Gizmóhoz. Amíg nem lesz szelídebb Picúrka, addig inkább csak én veszem naponta egyszer kézbe. De öcsi nagyon lelkes és sokszor kijön, hogy megsimogassa a malackákat. Az etetésben és takarításban is segít.
Holnap még jobban próbálkozunk az ismerkedéssel. És reménykedünk abban, hogy vasárnap már össze lehet őket engedni. Addig azonban vagy csak ketrecen keresztül érintkeznek, vagy úgy, hogy Picúr a kezemben van. Aztán vasárnap jöhet a nagy találkozás, amikor egy elkerített részen a két malacka végre jobban is érintkezhet, megismerheti egymást. Aztán majd eldől, hogy mennyire szeretik egymást és lehet-e őket együtt tartani.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése