2011. június 22., szerda

Második teljes nap itthon...

A mai nap mindenki számára tartogatott izgalmakat. Ugyanúgy kivettem Gizmót a lakásából, ahogy tegnap. Picúr ma is a földön volt a ketrecben. Gizmó teljesen izgatott volt, hogy nem fér hozzá a kicsihez. Körbe- körbe keringett a Picúr ketrece körül. Ma ki sem ment a szobából. Pedig szeret a konyhában is sétálgatni. Szóval alapvetően csendes volt a nap. Amikor Gizmó kurrogott, akkor néha Picúr is. Jó volt látni, hogy keresik egymás társaságát. Picúr többször is felállt a ketrecben és próbált közeledni Gizmó felé. Gizmó szagolgatta a kicsi fenekét.
Kicsit később, délben Zoli öcsi segítségét kértem. Ő fogta meg Gizmót a kezében, én pedig Picúrt. Gondoltam, hogy így esetleg jobban hozzáférnek egymáshoz. De nem a tengerimalacok nem így gondolták. Jelzés képpen Gizmó megharapta Picúr orrszőrét. De természetesen nem esett be a kicsinek. Aztán Picúr el is bújt az oldalamhoz. Szóval nem stresszeltem tovább a kicsit. Gizmót letettük a földre sétálni. Picúr pedig a kezemből ette az ölemben a salátát. Aztán visszakerült a helyére. Utána már csak távolságtartón figyelték egymást. Már mind a ketten elfáradtam gondolom én. Hosszú volt a délelőtt. Aztán jött egy kis ebéd.
Majd felhívtam az állatorvost, hogy megkérdezzem, hogy mennyibe kerül a tengerimalacok nemének megállapítása. Azt monda, hogy három ezek forint. Majd azt mondta, hogy ha ellenkező neműek, akkor a fiút javasolja ivartalaníttatni. Ezen elég erősen elgondolkodtam, úgy hírtelenjében. Hiszen nem akarunk kicsiket. Főleg akkor nem, ha Picúr még ilyen fiatal és veszélyes számára a terhesség és az ellés. Megijedtem és bármire képes lettem volna akkor azonnal. Szégyenszemre még arra is, hogy ivartalaníttassam a fiút. Bármelyik is lett volna az. De szerencsére anya nem esett kétségbe, a józanság határán volt és azt javasolta, hogy inkább vigyem el a kereskedésbe a malacokat és kérdeztessem meg, hogy melyik milyen nemű.
Nagyon féltem, hogy esetleg Gizmó tényleg fiú és nem lehet majd együtt tartani Picúrral. De szerencsére a dolog, ivartalanítás nélkül is megoldódott. Visszavittem öcsivel a kereskedésbe a két malacot, és kértem az eladót, hogy segítsen eldönteni, hogy mi a helyzet a nemet illetően. Kiderítettem, hogy Gizmó fiú, de nem képes szaporodásra, mert impotens. Kicsi a fütyköse, vagyis alig fejlődött ki, ami miatt elméletileg nem képes kicsiket csinálni. Ennek én mérhetetlenül örültem. Bár öcsi nem, akié Gizmó. Ő szerette volna, ha fiú lett volna és ráadásul még képes is lett volna kicsi gyerekeket gyártani. Mert ő majd később szeretne kicsi malacokat. Nagyon sajnálom Gizmót és Zoli öcsit is. De nekik így lesz a legjobb. Gizmónak viszont jó lesz, mert így nem kell egy fiúval együtt élnie, akivel mindig meg kell harcolnia a rangsorért és kicsi babákat sem kell folyton gyártania. Öcsit viszont tényleg sajnálom. De lesz még malaca és lesznek még kicsi malackái. Most a legfontosabb, hogy ellenkező neműek, tehát a rangsoron nem vesznek össze. Viszont kicsiket sem tudnak csinálni az eladó szerint.
Sajnos nincs annyi pénzem, hogy feleslegesen elvigyem mind a kettőt orvoshoz, csak azért, hogy kiderüljön, hogy milyen neműek. Ha az eladó szerint Gizmó impotens fiú, Picúr pedig egészséges kislány, akkor én hiszek neki.
És tényleg csak reménykedni tudok abban, hogy nem fognak kicsi malacokat gyártani. Ha mégis, akkor bajban vagyunk. Nem szeretném, ha kicsi malackákat csinálnának és ettől Picúr beteg lenne. Mert a korai szaporodás, párosodás egészségtelen a kislány malac számára.
Szeretem mind a kettőt és hírtelen ötlet volt csak, hogy ivartalaníttatom a fiút. Imádom őket és hülye voltam, hogy ilyen gondolatok jutottak eszembe. Én csak jót szerettem volna nekik. Első sorban Gizmónak. Hiszen ő a mi első tengerimalacunk hosszú évek óta és nagyon ragaszkodunk hozzá. Soha többet nem veszem a fejembe az ilyen hülye gondolatokat. Nem is tudom, hogy miért voltam ilyen ostoba. De tudom, hogy így a legjobb. Főleg, ha nem születnek kicsi malacok. Társak lehetnek, de még sem lesznek kicsik. Én legalábbis nagyon remélem, hogy az eladónak van igaza és nem születnek tengerimalacot e két malackától.
Remélem, hogy ettől függetlenül nagyon boldogok lesznek együtt és szép életük lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése