2011. június 26., vasárnap

A nagy találkozás

Egy hete van velünk Picúr és minden a legnagyobb rendben zajlott eddig. Az első napokban nyugodt, csendes malacka volt. Nem is lehetett a hangját hallani. Az elmúlt pár napban viszont rendeződtek a dolgot és már jelezte, ha éhes volt és enni kért. A simogatástól sem húzódott el. Bár okos malacka és megjegyezte, hogy én vagyok az, aki kiveszi. Ezért amikor benyúlok hozzá, akkor először elszalad. Mert nem szereti, ha kiveszem. De a simit nagyon szereti. Azzal sem szokott baja lenni, hogy ha az ölemben van és simogatom. 
Megtörtént ma a nagy találkozás. Ami nem egészen úgy sikerült, hogy én szerettem volna. Teljesen más elképzeléseim voltak erről az egész találkozós dologról.
Az egész úgy kezdődött, hogy először Picúr az én kezemben volt, Gizmó pedig Zoli öcsi kezében. Aztán a malacok felfedezték egymást. Ide-oda járkáltak köztünk. Aztán az ágyon egy elkerített részen szabadon sétálgathattak. Elég hevesen reagált Gizmó a kicsi lányra.
Kaptak salátás és próbáltuk őket együtt etetni. Ám egyik sem volt éhes. Ami érthető is. Most inkább egymással és a nagy szabadsággal voltak elfoglalva. Gizmó nagyon heves volt és folyamatosan egymás fenekét akarták szagolgatni. Nem nagyon voltak nyugton. De mivel nem fog egyik sem a másikkal agresszív, így délben bekerültek Gizmó ketrecébe. Ahol azonnal megkezdődött a kergetőzés. Nem avatkoztunk bele, hiszen ez hozzá tartozik az ismerkedéshez. És nem lehetünk mindig velük. Picúr néha nagyon mérges volt és meghúzta Gizmó szőrét. Nem bántották egymás, de elég hangosak voltak. Biztos, hogy mind a ketten nagyon elfáradtak.
Alvás, kergetőzés, alvás és evés, ezek váltották egymást. Déltől egészen ötig együtt voltak. Aztán úgy döntöttem, hogy itt az ideje a nagy pihenőnek. Kivettem Picúrt Gizmó ketrecéből és betettem a sajátjába. Éjszakára semmi féle képpen nem maradhatnak együtt. Szükségük is volt/van a pihenésre. Holnap reggel ismét találkozhatnak majd és talán össze is rakom őket. Aztán meglátjuk, hogy hogyan viselik magukat.
Alapvetően nem volt egyik sem agresszív, csak nagyon energikus és aktív. De ez természetes. Holnap remélem, hogy még ennél is jobban mennek a dolgot. Szeretném, ha nagyon jó barátok lennének és szeretnék egymást. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése