2013. január 8., kedd

Az ifjú indián

Ma szerencsére kevesebben voltak a rendelőben, ráadásul időpontra mentünk, úgyhogy nem sokat várakoztunk. 
A doki megszavazott nekünk egy helyes kis gombás fertőzést. Több ideje volt ma Gizmó vizsgálatára. De egyenlőre még mindig nem csináltattunk labor vizsgálatot. Kenni kell az orrát és a szeme fölött is látott a doki gombásodást, ami még kezdetleges. 

Elkiabálni továbbra sem szeretném, de még mindig nem látni a szőrén atkát. Aminek nagyon tudunk ám örülni. Maradjon is csak így. Most egy darabig csak a kenegetés a feladatunk.  
A hátán a szőr a kopasz foltnál jobb oldalt szépen elkezdett nőni. A seb pedig a délután folyamán le is esett bal oldalt. Most pár napig nem szabad csak betadinnal kezelni a hátát. Csütörtökön, vagy pénteken újabb fürdetés vár a nagyfiúra. 

Várakozás következik, ha nem tapasztalunk egy-két héten belül javulást, ami a szőrhullást, szőrnövekedést, esetleg újabb sebek megjelenését illeti, akkor vissza kell vigyem laborvizsgálatra. A gombásodás nem múlik el egyik napról a másikra. De javulást kellene majd tapasztalnunk.
Javulás hiányában, újra doki, vesznek bőrkaparékot és többet tudunk meg Gizmó állapotáról. De nagyon bízom abban, hogy nem lesz erre szükség. Azonban, ha menni kell, akkor megyünk is. 

2 megjegyzés:

  1. A nózija fölött azok a fehér foltok gomba? Mikor jelentek meg ott? Ahogy írtam, én Örvös fülén vettem észre, és úgy nézett ki, mintha ki lenne száradva a bőre. A füle széle enyhén repedezett hatást keltett, és halványabb színű volt, mint a többi rész. A fültőnél pedig fehér foltokat észleltem, ami hámló bőrre emlékeztetett. Bekentem a problémás területeket Canesten géllel napi három alkalommal. Az adag borsószemnagyságú volt, és megvártam, míg teljesen felszívódik a bőrébe, csak aztán engedtem vissza a helyére. A kenést addig ismételtem, amíg el nem tűnt a gomba.

    VálaszTörlés
  2. Én is canestennel kenem az orrát, szeménél és a most már a hátát is. Az orra nem javul, a hátán most nem látom, hogy javul-e vagy sem, mert a krém miatt fehéres a háta. De a szőr még nem nő.
    De, nincs egyszerű dolgunk, mert amint az orrára kerül a kenőcs hisztis lesz és addig törölgeti az orrát, amíg le nem szedi az összes krémet. A hátán kevésbé zavarja, mire elé odáig, hogy azt is lenyalja, addigra már nagyjából meg is száradt a kenőcs.

    VálaszTörlés