2013. november 16., szombat

Lilike nem szereti a férfiakat

Van nem egy albérlőtársam, aki férfi, sőt otthon is van fiútestvér és apa is. Viszont Lilike összerezzen, ha egy férfi veszi ki a ketrecéből, ha az ölébe veszi és úgy simogatja, de még akkor is, ha az én ölemben van és egy férfi akarja megsimogatni. Ételt el sem fogad tőlük, inkább menekülőre fogja.

Pedig egészen biztos, hogy egyik férfi albérlőtárs sem bántotta Lilikét. Sőt a tesók sem nyúltak hozzá rosszul, amikor itt jártak vendégségben. Talán csak azt érzi, hogy ők határozottabban fogják meg, simogatják. Egy nő akarva, akaratlanul is gyengédebben, finomabban nyúl a malachoz.

Most azt találtuk ki, hogy reggelente egyik férfi albérlőtársam fogja odaadni nekik a zöldséges tálat. Így találkozik Lilike férfi illatával, határozottabb mozdulatokkal, más ingerekkel. Így talán előbb- utóbb a fiúknak is megenyhül és legalább az én kezemben engedi, hogy megsimogassák.


Lehet, hogy sosem fogja igazán megszereti a férfiakat, de azért nem ártana, ha legalább elviselné őket, hiszen nem csak nők vannak a világon. 

A nőkkel szemben semmi gond nincs. Bármelyik női lakótársam, tesóm, barátnőm kiveheti Lilikét a ketrecből, megsimogathatja, elfogadja az ételt is tőlük. Csak ezek a férfiak.....

2 megjegyzés:

  1. Azt már hallottam, hogy a kutyák jobban kedvelik a nőket, sokkal inkább ugatnak meg férfiakat, de ezek szerint a tengerimalacok sincsenek ezzel másként. A többiek engedik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kutyákról én is hallottam. Sőt volt is olyan ismerősöm, akinek a kutyája a kalapos embereket ugatta, támadta meg. Meg kellett olyankor kötni a kutyát, mert képes lett volna bántani is az embert. Mondjuk ő menhelyről származott és nagy valószínűséggel ez előző gazdája kalapos ember volt, aki verhette. De ez idáig malacnál még ilyet nem tapasztaltam, nem hallottam.

      A többiekkel minden rendben. Csak Lilike ilyen bátortalan.

      Törlés