2013. november 7., csütörtök

Netes vásárlás

Annyiszor elterveztem már, hogy a netről fogom a malackáknak megrendelni a szükséges dolgokat (tápot, szénát, csemegét, felszereléseket). Eddig azonban sosem tudtam rávenni magamat, hogy a regisztrációnál tovább merészkedjek. 
Valahogy nem bíztam abban, hogy egyrészt a termék olyan minőségben, kiszerelésben, hosszú szavatossági idővel, épségben érkezik meg, hogy úgy néz ki, mint a weboldalon a képeken. Másrészt pedig jobban szeretem látni, hogy mit is veszek, szeretek a polcok előtt válogatni, összehasonlítani az egyes termékeket, megkérdezni az eladókat, hogy mennyire keresett az adott termék.

De a múlt héten rávettem magamat, hogy végre meg is rendeljem az adott termékeket, amire szükségünk van. Jól kiszámoltam előre, hogy mennyit szeretnék az adott termékekre költeni, hogy mit is szeretnék venni. Pont választottam egy olyan terméket, aminek 8-10 nap a kiszállítási ideje. Nem véletlen. Az sem véletlen, hogy november 1-jén rendeltem. Aztán várakozni kezdtem. Mindenből volt itthon még két hétre elegendő mennyiség, úgyhogy nem lett volna az sem gond, ha 10 nap múlva szállítanak.

A megrendelt csomag már ma itt is volt reggeli 1/2 9-re. Még a szállító emberkék szeme láttára kibontottam a csomagot, megnéztem, hogy minden benne van-e, amit rendeltem, és épségben érkezett-e meg, ellenőriztem a szavatossági időt, hogy nem romlott-e, amit kiszállítottak. Megköszöntem a szállítók türelmét, majd kifizettem a csomagot és elköszöntem tőlük.
2 és fél kilós Versele Laga- Cavia Nature táp.
2x1 kilós Versele Laga- Crispy Muesli táp. 
A tápot már ismerik a malackák. Most az egyikből a 2 és fél kilósat vettem meg. A másikból pedig 2 kilót rendeltem. 
Versele Laga- Natural Hay 2 és fél kilós széna. 
A széna még új volt nekik, úgyhogy azt kóstoltattam meg velük először. Nagy sikert aratott. Még ki sem nyitottam teljesen a szénás zacskót és már is visítottak, hogy gyorsabban adjam már nekik, mert nem bírják tovább kivárni, hogy megkóstolhassák.

Lolo Pets gyümölcsös és zöldséges csemege szénával.
Továbbá vettem még két kis kiszerelésű Lolo Pets csemegét. Ezekben széna, gyümölcs, illetve zöldség darabok vannak. 


Még a karácsonyra gondolva vettem egy Lolo Pets Smakers dupla gyümölcsös rudat és egy Sanal Cherry Fruities jutalomfalatkákat. 

Ha az utóbbi négy termék beválik, akkor renderesen fogok ilyeneket rendelni, de legalábbis ünnepnapokon mindig lesz itthon. 

Egyáltalán nem bántam meg, hogy netről rendeltem, meg vagyok elégedve a szállítással, a minőséggel és mindennel összességében. Nagyon jó weboldal ez az acanashop. Legközelebb is innen fogok rendelni. 

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nektek is bevált az acanashop, én is meg vagyok vele elégedve teljes mértékben. Azóta csak onnan vásárlok, bár most egy darabig nem fog kelleni táp, mert mi megvettük a 20 kilósat, és csak nagyon kevés fogyott belőle. Szénát viszont hamarosan rendelünk majd, és körül nézek, hátha van valami újdonság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádják ezt az új VL szénát. Mind a hárman egyszerre szeretnének szénázni, egymásra lépnek, felágaskodnak, hogy a legfinomabb falatokat tudják megkaparintani. Most már én is nézem folyamatosan az újdonságokat.
      Én a következő vásárlásnál szeretnék még ilyen VL szénát venni, illetve gondolkodom, hogy innen rendelek forgácsot. Bár most lehet, hogy jobb lenne a fressnapfban megvenni. Ahova mi járunk az Újbuda Centerbe, ott most nyílt XXL méretű fressnapf, lehet, hogy ott most van is akció. A jövőhéten talán el is látogatok oda. Kíváncsi vagyok ilyen lett az új részleg, illetve milyen állatok vannak és hogyan tartják őket.

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél, és örülök, hogy Nektek is bevált ez a webáruház. Csodálkoztam volna, ha negatív véleménnyel lenne valaki, mert egy rossz szavam se lehet rájuk, messze ők a legjobbak.
    Mi is VL szénát eszünk, nemsokára elfogy, de szerintem nem rendelek többet belőle, mert nem szeretik jobban mint pl a Lolo Pets-eset, ami jóval olcsóbb.
    A deguknak nem ajánlják a Nature eledelt, mert sok benne a nasinak való cucc, a Complete sokkal jobb. Az van malacosban is, nem tudom, hogy próbáltátok-e már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször is rendeltem már náluk és mindig időben, épségben, minőséget szállítottak ki. Nagyon szuper cég.
      Eszik a malackák a Complete tápot, csak nagyon drága, így csak különleges alkalmakkor veszek nekik. Most karácsonyra is kaptak.

      Törlés