2013. december 31., kedd

2013-as év összegzése

Hogy mennyi minden is történt idén? Na, az majd kiderült az idején év összegzéséből. Ha, most csak úgy gyorsan visszagondolok az idei évre, azt mondom nem sok mindent csináltunk. De, jobban visszalapozgatva a blog archívumában máris találtam egy pár említésre méltó eseményt.


Januárban:
  1. Az évet úgy kezdtük, hogy Gizmó hátán felfedeztem egy kopasz foltot, majd egy sebet. Jó ideig kezelgettem(tük). Kis időre el is kellett választani Picúrtól.
  2. Kipróbáltuk a pelletet a forgács mellett, alá. 
Február:
  1.  Megtudtuk mi az az atka és hogyan lehet ellene védekezni, milyen kezelési módok vannak. 
  2. Átsegítettem engem egy-két mélyponton. 
  3. Megtudtuk milyen veszélyek fenyegetheti a malacokat a szobában.
Március:
  1. Az egyik nagyon kedves szomszéd néninktől kaptunk egy csomó törölközőt, takarót a malacok alá.
  2. Még mindig Nizorallal kentem Gizmó orrát és szeménél.
  3. Picúr 2 éves lett.
Április:
  1.  Megmutattuk hogyan épült a kifutóban az emelet. 
  2. Picúrral tengerimalac kiállításon vettünk részt. 
Május:
  1.  Jó időre eltűntünk a blogból, mert rendeznek kellett kissé az életemet. 
  2. A kifutó aljára viaszosvászon került, új alomtálcát kaptak kartonból. 
Június:
  1.  Pótló bejegyzéseket írtam. 
  2. Volt egy nagyobb szőrhullás. 
Július: 
  1. Gizmó 3 éves lett. 
  2. Segítettem egyik kolléganőmnek/barátnőmnek a malackán. Karomvágás, ápolás, gondozás műveletei.
  3. Átvészeltük a kánikulást. 
Augusztus:
  1.  Ketrecbe kerültek a malackák. 
  2. Malac wc vettem nekik a fressnapf-ban.
Szeptember:
  1.  Elköltöztünk otthonról albérletbe. 
  2. Pótló bejegyzések születnek.
Október:
  1.  Megérkezik Lola és Lili, megkezdődik a két malac összeszoktatása. 
  2. A 4 malac összeszoktatása folyamatosan. 
November: 
  1.  Lola új gazdához kerül, sikertelen összeszoktatás miatt. 
  2. Először vásárolok a neten a malackáknak tápot, szénát, csemegét. 
  3. Gizmó az öregség/ lustaság jeleit mutatja. 
  4. Rájövök, hogy Lili nem szereti a férfiakat. 
  5. A malacok szöknek a szobából.
  6. A malackák szőlőznek, és imádják ezt a csemegét. 
December:
  1. Hármasban ünnepeljük a mikulást. 
  2. Felháborító hirdetéssel szembesülök. 
  3. Kipróbáltuk a cukkinit és ízlik nekik.
  4. Otthon karácsonyoztunk.
Köszönjük, hogy idén is velünk tartottatok és várunk titeket kedves blogolvasók jövőre is. Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánunk! Találkozunk jövőre! :D

2 megjegyzés:

  1. Jó ez az év végi összegzés, majdnem olyan, mint egy tartalomjegyzék. :)
    Nektek is nagyon boldog új évet kívánunk a malackákkal!
    Természetesen idén is számíthatsz ránk! Továbbra is hű olvasód maradok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Várunk szeretettel.
      Én is olvaslak majd és igyekszem többet kommentelni. :D

      Törlés