2013. december 24., kedd

Malackák karácsonya 2013-ban

Ez a karácsony valahogy nem tud olyan hangulatban telni, mint ahogy szokott. Meg vallom őszintén valahogy elveszett a karácsony hangulata, varázsa.
Noha adtam és kaptam is ajándékot, mint, ahogy az elmúlt években is. De most valahogy az egész olyan más volt. Igazából a malacoknak sem tudtam semmi normális dolgot venni, vagy csinálni, meg ez az egész olyan nem kerek. De lehet, hogy ezt csak én érzem így, és mindenki másnak jó, ahogy van.

Na mindegy, a malackák karácsonya a lényeg. Ők pedig jól érezték magukat otthon a családdal, a megszokott kis ketrecükben hármasban. Szinte egész nap szabadon lehettek a szobában a malackák, már, amikor anyu, vagy valamelyik tesó nem jött be a szobába és kobozta el egyiket, másikat, hogy egy kicsit újra megszeretgesse. De, hát ez így is van jól.

Idén a szobában nem volt karácsonyfa állítás, hiszen úgyis csak pár napra jöttünk haza, arra pedig nem kell kis karácsonyfa, elég a nagyszobában az embereknek. Szóval így most karácsonyfás képek sem készültek. De majd talán jövőre.
Lehet, hogy a videók kicsit sötétek lettek, de a lényeg azt hiszem látszik rajtuk. Vagyis, hogy jó csemegerudat választottam nekik. 
Lilike nem kóstolta még meg a finom csemegét, de talán később ő is megkóstolja. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog karácsonyt kívánunk nektek a malackákkal!
    Milyen csemegerudat sikerült végül is választani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most Boldog Új Évet Kívánok nektek, hátha nem jutok géphez addig már.
      Az acanashopról rendeltem végül, mégpedig ezt:
      http://www.acanashop.hu/webaruhaz/lolo-pets-tengerimalac-duplarud-almas?flypage=flypage_tap1.tpl

      Törlés