2012. augusztus 12., vasárnap

Kreatív kezek

A héten elővettem kreatívitásomat és varrás tudományomat és alkottam pár bújót, és ágyikót a malackáknak. Reméltem, hogy pár nap alatt legalább a látványhoz hozzászoknak, elfogadják és talán használatba is veszik. Gizmónak nagyon megtetszett a sárga, tigrises ágyikó. És csak abban hajlandó aludni, Picúr nem is mehet bele, mert azonnal kikergeti onnan a nagyfiú.
Két ágyikó készült. Nekem is inkább a tigrises tetszik, de a másikat is használják a malackák.


Készült alagút is, amire vágtam egy nagy lyukat és elég széles lett, ahhoz, hogy megforduljon benne mindkét malacka, ha úgy hozza kedvük. Gizmó a nagyobb és szélesebb, így ha neki elég nagy lett az elkészült remekmű, akkor Picúrnak is jó lesz. 

A sárga bújót vették először használatba és úgy tűnik, hogy az a szimpatikusabb számukra. Pedig azt hittem, hogy napokig rá sem fognak nézni. Hát tévedtem, de nagyon.
A zsiráf mintásat is kipróbálták, de ez inkább Picúrnak jött be, el is aludt benne. 
Első pillanattól fogva tetszett nekik és szívesen használják is mindegyik munkámat. Egy hetet dolgoztam vele és remélem, hogy elég jó munkát végeztem ahhoz, hogy pár nap alatt ne menjen tönkre, a malackák pedig hosszú ideig kedvükre használhassák. 

4 megjegyzés:

  1. Nincs is annál szívmelengetőbb érzés, mint amikor a malackák használatba veszik az általunk készített dolgokat. :) Nagyon ügyes vagy, hogy ilyen kényelmes bújókat varrtál nekik, és hidd el, jobban értékelik, mint ahogy azt gondolnád. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi.
    Mikor varrtam nekik, ott motoszkált a fejemben, hogy lehet sosem fogják használni. Aztán letettem a földre a bújókat és láss csodát Picúrka rögtön tudta, hogy mire is való az új szerzemény. Azóta ha leteszem a földre Picúrkát, első dolga végig szaladni a sárga bújón. Gizmó pedig ellenőrizte, hogy nem ehető-e esetleg a zsiráf mintás bújó.

    VálaszTörlés
  3. De jó, még nem is láttam a kifutótokat! Nagyon tetszenek ezek a puha takarók, szinte érzem, milyen jó érzés lehet azon malacként végigsétálni! :)

    VálaszTörlés
  4. Ők is szeretik, főleg télen amikor hidegebb van.
    Meg is kapom rendszeresen a családtagoktól, ismerősöktől, hogy mennyire el vannak kényeztetve a malacok.

    VálaszTörlés