2012. augusztus 14., kedd

Vacsora malackáéknál


6 megjegyzés:

  1. Jópofa ez a szénagömb. :D Hozzánk nem lehetne beakasztani, úgyhogy készítettünk fából házilag egy szénatartót.

    VálaszTörlés
  2. Kreatív teremtés vagyok és szeretek a malackáknak is barkácsolni. Gizmó viszont minden megrág, ahogy azt kell egy rágcsálónak, így mellette semmi sincs biztonságban, ami rágható. Kénytelen voltam boltban kimondottan szénarácsot venni. A labda már első látásra nagyon megtetszett. Nem csak azért, mert szénát lehet benne szervírozni malackáéknak, hanem azért mert zöldséget is rejthetek bele. Használniuk kell az eszüket, ha hozzá kívánnak jutni a finom falatokhoz. Így pedig nem lesz olyan unalmas az étkezés.
    Nagyon megszerették ezt a kis lasztit és lassan már nem lehet, úgy megvacsoráztatni, hogy ne lenne valami a labdában is. Csak állnak és várják, hogy abba is tegyek valamit.

    VálaszTörlés
  3. De drágák. :D Én is szoktam nekik valami jó kis feladatot adni, és azt összekötni az étkezésükkel. A szénagömbön lévő csengőtől először nem ijedtek meg? Elvileg le lehet szedni.

    VálaszTörlés
  4. Az elején úgy fogtam a gömböt, hogy ne csörögjön, tele volt szénával, fűvel. Aztán letettem a földre és hagytam, hogy hadd eszegessék. Gizmót kicsit sem érdekelte, hogy csörög a labda. Férfi csak a hasára gondol. Picúr viszont mindig abba hagyta az rágást, ha megszólalt a csengő. Ezért egy darabig simogattam evés közben.
    Végül beakasztottam vacsoránál, tele tettem finomságokkal. Sárgarépa és levele, saláta és uborka héja volt benne. Az evésre koncentráltak és nem szaladtak el, azért meg csörgött a laszti.
    Gizmó szereti lökdösni a gömböt, akkor is ha nincs benne semmi, ez is egy fajta módja a játéknak.
    Igen a csengőt leszerelhető a végéről.

    VálaszTörlés
  5. Vagy lehet, azért bökdösi, hogy tegyél még bele nekik finomságokat. :D

    VálaszTörlés
  6. Jajj de cukik! A hangjuk a legédesebb!!!

    VálaszTörlés