2011. október 5., szerda

Megszöktek



Ma reggel azzal hívtak miután elmentem itthonról suliba, hogy Picúr és a kis Foltos megszökött. Annyit hallottak, hogy nagy valami leesett a szobában és látták, hogy a két kicsi az asztalon áll egymás mellett.
Rejtélyes, hogy hogyan jutottak ki, mert nem volt szakadás a szúnyoghálót és fentről sem tudnak kiesni. Ha mégis, akkor hogyan jutott ki egyszerre mint a két kicsi. Szerintem azért mászhattak ki, mert a kis Szürke az asztalon volt a kis ketrecben és talán hozzá akartak átmenni.
Mindenesetre kíváncsi lennék, hogy hogyan jutottak ki. Nagyon remélem, hogy többet nem csinálnak ilyet a malackák. Most csak a véletlennek köszönhető, hogy nem esett bajuk. Kicseréltem a szúnyoghálót, megerősítettem és reménykedem, hogy nem fognak többet kijönni.
Érdekes hiszen vasárnap óta vannak ebben a lakosztályban és még nem jöttek ki sosem, tegnap egész délelőtt bent voltak és mégsem próbálkoztak meg a szökéssel.
Ügyes malacok azt azért el kell ismernem. És azt gondoltam, hogy Gizmó lesz az első aki megszökik. De tévedni emberi dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése