2011. október 1., szombat

Új lakosztály

Jó ideje gondolkodom azon, hogy nagyobb ketrecre lenne szükségük a malackáknak. De nem volt sosem elég pénzem egy jóval nagyobbat venni, mint amekkora a mostani. Ezt is 16 ezer forintért vettem fél éve. Akkor még Gizmónak elég nagy volt, aztán jött Picúr és akkor még mindig elfogadható méretű volt. De már láttam, hogy nem olyan nagy és kényelmes, mint amekkorát megérdemeltek volna.

Csütörtök este viszont találtam a pincében és az erkélyen elég faanyagot, hogy építsek belőle egy másik lakosztályt. Aminek nagyobb az alapterülete, mint a mostaninak. Bár az is igaz, hogy nem lesz benne három emelet ahogy most van, csak kettő. De cserébe ezért nagyobb lett az egész.
Csütörtök este még nem nagyon sikerült semmit sem alkotni, mert amit csináltam, az elég instabil volt és nem is nézett is ergonomikusan. Pénteken délután ismét négy órát töltöttem a barkácsolással. Persze volt segítségem a két öcsi személyében. Szóval a pénteki sem felelet meg Gizmónak. Ugyanis én négy órát szórakoztam az összeszereléssel, Gizmó pedig mindössze két perc alatt megszökött és szétrombolta az egészet.
Ekkor nagyon mérges voltam Gizmóra, hogy miért nem tudja értékelni az erőfeszítéseimet. És úgy voltam vele, hogy nem érdemes neki/nekik semmit sem csinálni. Inkább hagyom az egészet, szétszedem amit csináltam és visszakerülnek a régi helyükre a ketrecbe. Már ott tartottam, hogy majdnem szétvertem az egészet. Alig pár alkatrész maradt meg az építményből. De valamilyen oknál fogva nem tudtam az egészet szétverni. Nagyon-nagyon mérges voltam. Mérgemnek hangot is adtam.
Gizmó és a többiek nem is értették, hogy mi a bajom. Szegénykék az egészből csak annyit érzékeltek, hogy később kaptak vacsorát mint szoktak.
Mikor sikerült kicsit megnyugodnom már nem rá voltam mérges, hanem magamra. Hiszen jobban is megcsinálhattam volna az építményeket, akkor nem tudja tönkre tenni és minden rendben lesz.
Este még úgy gondoltam, hogy nincs értelme bármit is csinálni nekik, reggel viszont már kész tervekkel ébredtem és tudtam, hogy mit hogyan akarok csinálni és hogyan fogom véghez vinni.
Egyik öcsi ma is segített.
Reggel fél tíztől egészen délután négyig csináltuk az építményt és készen lett, megfelel nekik.
Egyszer betettem Gizmót a kis szürkével a kész lakosztályba, és figyeltem őket. 27 percet töltött el bent, aztán szépen kiengedtem sétálni.
Fél öt óta bent vannak, most fél hat van és eddig minden a legnagyobb rendben van. Izgalmas egy éjszaka lesz és remélem, hogy holnap reggel mindenkit épségben találok az új lakosztályban.
Katt a képre és elindul a gif.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése