2011. október 28., péntek

Miért nem érkeznek a kicsik?

Talán mert elszámoltam magam?!
És augusztus 19-étől számoltam a terhességet. És csodálkoztam, hogy ha ma a 70.-dik nap van, akkor miért nem jöttek még meg a kicsik!

Ma már annyira idegesített a dolog, hogy úgy döntöttem, hogy még több információt szeretnék a tengerimalacok szaporodásával kapcsolatban. 
És talán ráleltem a válaszra.....
......Az első jel a peteérés hiánya, ha a fedeztetés sikeres, a nőstény a termékenyítéstől számított 16-dik napon nem ivarzik újra.
Vagyis, nem augusztus 19-tól kéne számolni a vemhességet, hanem 16-nappal később??? 
Ami azt jelenti, hogy akkor ma nem 70 napos terhes Picúr, hanem csak 54. 
Így már érthető, hogy a kicsik miért nem érkeztek még meg, és mért nem olyan nagy a hasa, mint a múltkor. Így még van ideje a kicsi lánynak a nagy napig. 
Eléggé úgy látszik, hogy terhes, de nem voltam benne biztos, hiszen alig van hasa, és nem éreztem a kicsik mozgását. Én minden nap vártam, hogy jöjjenek már a kicsik, de ezek szerint hiába vártam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése