2011. szeptember 17., szombat

Hudini

Gizmó a fiúk oldalán
Foltos a lányok oldalán
Picúr a lányok oldalán
Gizmó a démon
egymás mellett a két lakosztály
Gizmó
Gizmó és fia Szöszi
Esti alvásra készül

Foltoska eszik még egy kicsit
Kis szürke vacsorázik
Picúr ellenőrzi a kicsi fiát
utolsó falatok elalvás előtt
kis szürke aludni tér
a szülők aludni készülnek....
kis szürke hiányolja a többieket
Szülők aludnának, ha Foltos hagyná őket

Picúr elaludt
Sajnos ketté kellett választani a szobát, hogy a négy malacka biztonságosan sétálhasson. Így a kis szürke együtt tud sétálni az apjával az egyik oldalt, a másikon pedig Picúr sétál a lányával. Eddig ez megfelelt és jó volt az elmúlt két napban. Ma azonban Gizmó meglepett.
A történet úgy kezdődik, hogy letettem a két fiút az egyik oldalra és a két lányt a másikra. Figyeltem őket, hogy minden rendben van-e. Aztán kimentem inni a konyhába. És mire visszatértem Gizmó a lányok oldalán volt és nem volt nyoma annak, hogy hogyan került oda. Senki nem volt a szobában és mégis Gizmó a másik oldalon volt. A takaró is a helyén maradt, nincs rajta lyuk és az alján sem tud átmenni, mert súlyzókat helyeztem oda. De valahogy csak átment. Szóval egy csoda malacka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése