2011. szeptember 19., hétfő

Új táp2

Már igazán kezdem unni, hogy állandóan úgy táp után kell nézni és sosem ehetik sokáig.
Az első táp volt a legjobb, a happy food márkájú. Ezt nagyon szerették a malackák és Gizmó majdnem egy évig ezt ette. Mindig elfogyott az összes alkotóeleme a tápnak. Egy ez fél kilós táp volt és csak 300 forintot fizettem érte.


A második a Yoyo food volt. Ebből már kevesebb fogyott, nem ettek meg belőle mindent. Ez egy egykilós táp volt és 720 forintba került. A nagy darabokat, zöldségeket nem voltak hajlandók megenni. Azt gondoltam, hogy válogatósak lettek. Elég sok malac lesz válogatós egy idő után. Viszont a táp felét nem ették meg. Ami azt jelenti, hogy pénzkidobás volt ezzel etetni őket.

A harmadik fajta egy márka nélküli tengerimalac táp volt. Na ebből egy kicsit többet ettek, mint a másodikból. Azonban ebben voltak fadarabok, nagy gombócok, amiket nem adtam oda nekik, nem tartottam biztonságosnak, hogy ekkora fadarabokat egyenek. Aztán szálka megy a szájukba, vagy nem tudják rendesen megemészteni. A nagy darabokat pedig azonnal kiszórták a tálból.
A negyedik fajta táp, pedig olyan volt, mintha a maradékot a szemetet rakták volna bele egy majdnem fél kilós csomagolásba. Azt mondák a boltban, hogy ez egy nagyon jó márka, ezt szeretik a malacok. Az árát már le sem írom, mert annak ellenére, hogy drága volt, a malacok egy falatot sem ettek belőle. A C vitaminnal dúsított, márkás kaja pedig sajnos nem az én malackáim pocakjában landolt, hanem az egyik ismerősöm malackája ette meg. Azt mondja, hogy az ő malackái sem nagyon akarták megenni, így nehezen ugyan, de elfogyott.

Jöhetett az ötödik fajta táp. Jó három hétig kerestem ezt a tápot. Közvélemény kutatást tartottam, hogy melyik táp kinek, hogyan jött be. És végül egy halywood márkájú tápot választottam. Ez fél kilós és 560 forintba kerül. De ha ez végre beválik akkor nem bánom én. Drága az első táphoz képest és ahhoz képest is, hogy ennek az árából már majdnem vehetnék egy egykilósat.
Igazán jó lenne, ha ez végre beválna és nem kéne újabb táp után nézni. Én mindent megteszek, hogy jól érezzék magukat a malacok, de nekik sem jó így.
Az első tápot megszüntették, sajnos nem találom már sehol. A második és harmadik pénzkidobás, ha a felét nem eszik meg. A negyedik ugye ki sem lett próbálva és így azt is a pénzkidobás kategóriába sorolnám.
Az ötödik táp éppen tesztelés alatt van. Nem akarom elkiabálni, de eddig ez a megfelelő. Teszteltem őket, már az első nap, hogy lássam volt-e egyáltalán értelme megvenni, vagy újabb táp gyarapítja a pénzkidobás kategóriát. A tápos tálnak két oldala van, mindkettőbe lehet tápot tenni. Az egyikbe a régi tápot tettem a másik felébe pedig az újat. És nagyon örültem, amikor azt láttam, hogy vitatkoznak az új tápot. Ezek szerint tetszett nekik. Mind a négyen abból akartak enni. Senkinek sem kellett már a régi táp. Végre talán ez lesz a jó.
Persze azért figyelek a fokozatosságra és nem kattanunk rá rögtön az új tápra, nehogy hasmenés legyen a vége. Egyenlőre még keverve kapják a régi táppal. Így hozzászokhatnak az új táphoz és közben elfogy a régi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése