2011. szeptember 10., szombat

Méreckedés

Biztos voltam abban, hogy változott a két felnőtt malac súlya.
Picúr esetében számítani lehetett, arra, hogy a szülés után kevesebbet fog nyomni.
Szülés előtt 80-86 dkg között volt. Most 637 g-ot nyom. Tehát fogyott. De ez természetes. Ezzel még nincs is gond. Nem úgy, mint Gizmónál.
Azzal tisztában voltunk, hogy Gizmó súlya a műtét és az azt követő nehéz időszak miatt szintén csökkenni fog. De, hogy ennyire, azt nem vártam volna.
A műtét napján vagyis augusztus 22.-én az orvosnál 1 kg 30 dkg-ot mértek. Ma gondoltam megmérem és meglepetésemre már csak 1218 g-ot nyom. Szóval elég sokat fogyott. Egy ilyen kis malachoz képest, biztos, hogy sok az a súlya, mit elvesztett. A műtét hetén alig evett, aztán a múlt héten már kicsit többet falatozott. A héten pedig teljesen rendben volt az étkezése. Ha a múlt héten mértem volna még ennél is kevesebbet nyomott volna.
A két kicsi külön-külön 150 grammal született. Ma pedig Foltoska 245 g, a kis Szürke pedig 258 g.
Gyorsan gyarapodik a súlyuk, jól esznek és sokat szaladgálnak.
Ezentúl rendszeresen fogom mérni a súlyukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése