2011. szeptember 7., szerda

Újra együtt

Tegnap délután óta együtt van egy ketrecben a négy malac. Reggel összeraktam őket, mert azt éreztem, hogy Gizmónak már igazán szüksége van a kicsikre. Délután láttam, hogy minden a legnagyobb rendben van. Nagyot sétáltak az ágyon és gondoltam, hogy ha már ilyen jól elvannak együtt, akkor itt az ideje újra egyesíteni a csapatot. Féltem, hogy az éjszaka hogy fog zajlani, mert rég volt már, hogy együtt lettek volna. De szerencsére minden a legnagyobb rendben volt. Nem zavarta egyiket sem, hogy többet vannak egy ketrecben, mint eddig. Gizmó elég udvarias és engedékeny malacka volt, nem bántotta a kicsiket és hagyták egymást enni.
Reggel pedig közös visítással ébresztettek és alig várták már a reggelit. A mai napot is együtt töltötték végig. És ez most már így lesz jövő hét keddig. Amikor is el kell választani a kicsiket az anyjuktól. Addig pedig legyen szent a béke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése