2011. augusztus 25., csütörtök

Gizmó három nappal az ivartalanítás után

Ma úgy gondolom és látom, hogy határozottan jobban van Gizmócska.
A reggelit még az ideiglenes lakásában fogyasztotta el. Aztán nyolc környékén kivettem és letettem az ágyra. Még falatozott egy kicsit a szénából és egy kis füvet is evett. Megtörölgettem az orrát és a szemét. De ez nem nagyon tetszett neki és folyton el akar bújni. De végül csak túl voltunk ezen a procedúrán is.
Majd kivettem Picúr és a kicsiket a helyükről. Hogy együtt tölthessék a napot Gizmóval.

Tegnap délben kapott fájdalom csillapítót és jól aludt az éjszaka. Reggel "szépen" reggelizett. Legalábbis többet evett, mint az elmúlt napokban. A kis popsiját is megtisztogattam. Nem panaszkodott, hogy fájnak. Nagyon reméltem, hogy jó napunk lesz ma és jobban fogja érezni magát tegnaphoz képest.
Reméltem, hogy sétál majd egy kicsit, szaglássza a kicsiket és szépen eszik majd.
Gizmó azonban felül múlta az elvárásaimat. Először csak apró lépéseket tett, aztán elkezdte követni Picúrt és végül a kicsiket is megszaglászta. Azt hittem, hogy ennyi lesz, de nem. Kb. 9-kor Gizmó felébredt és elkezdte kergetni a lányokat. Nagyon megörültem neki. Kb. egy órán keresztül szaladgált. Igaz, hogy elég darabos a mozgása és nagyon zavarja a gallért, de ügyesen boldogul. Amikor látom, hogy nem megy valami, akkor segítek neki.
Jelenleg nincsenek nagy fájdalmai, eszik és sétálgat. Most ennél többet nem is várok tőle. Ez is több, mint amire én gondoltam.
Leginkább a pofija tisztogatásában zavarja a gallér. Néha ha hagyja, akkor kicsit megvakargatom a buksiját és megtörlöm az orrát. De amúgy most boldog.
Remélem, hogy később még jobban fogja érzeni magát. Azért még délben megkapja a fájdalomcsillapító adagját. Mert az jár neki és ettől van jobban.
Jó érzéssel tölt el, hogy látom, hogy jobban van.
Alvás közben már nem támaszkodik a hátsó lábaira, szépen kiterülve alszik/pihen. És ez sokat számít, hiszen így a lába sem fájdul meg. Ráadásul így biztos lehetek benne, hogy  a seb szellőzik, nem fekszik rajta. Gyorsabban, jobban tud gyógyulni és ha így képes aludni, akkor biztos, hogy kevésé fáj neki a seb.
Nem szeretném elkiabálni, de most jobban érzi magát, mint eddig.
Holnap kell menni a dokihoz kontrollra. Talán ő is meg fogja erősíteni, hogy Gizmó jobban van.
Jól érzik magukat négyesben az ágyon. Nem bántották eddig egymást és Gizmó sebéhez sem nyúlt eddig egyik sem.
Biztosan érzik, hogy valami nincs rendben Gizmóval és vigyázni kell rá. A kicsik is a maguk módján óvatosan közelítenek apukájuk felé. Nem félnek tőle és elfogadták egymást. Sokat változik majd pozitív irányba a kapcsolatuk, amikor már nem lesz Gizmón a gallér, nem lesznek fájdalmai és nem kell vigyázni a varratokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése